Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de juny 30, 2010

Gaudint el nostre entorn






Hem passat un hivern molt dur, el fret, la pluja, la neu, ens ha afectat a tots i ens ha deixat un bon rastre de desfetes als camins i corriols.
Mes que mai hem desitjat que arribi la primavera i ens doni un respir fins arribar a la plena calor de l'estiu, però no, la primavera ha estat fresca i remullada, fangosa i l'herba ha tapat molts corriols i trialeres, les arrels mullades ens han fet caure més d'una vegada i jo tinc la cara afectada per tres punxes de rastolls que vaig ensopegar sense poder evitar, apart de les cames completament ratllades i ferides i unes ulleres fotocromàtiques per llençar.
Per sort res greu que m'impedeixi pedalar a ple rendiment com sempre i gaudir, ara sí, del nostre maravellòs entorn, que pel que veig tant agrada al Mike. Renoi quins reportatges dels nostres paranys!
Aprofito per posar unes fotos en variades condicions, entre d'altres la sortida anual que els tarrasencs fem al Maresme, ben guiats per en JL Lapierre, la nevada al meu pati, el diluvi universal que ens va caure fa un parell de setmanes amb un convidat d'excepció (de Castella la Nova) que va gaudir de la Ibis de mon germà (ell amb la Yeti) i la plena pujada de la Primavera a Cadaqués el cap de setmana passat gaudint molt de la meva Santa Cruz Blur XC i de les calmes absolutes "des Mar de dalt" (Cap de Creus i entorn).
Desitjo que et refassis ben aviat Lagranevasio, no es questió de perdre el millor temps per pedalar: l'estiu

1 comentari:

  1. Per a mi la millor època, la primavera i la tardor, la primavera ja ha passat i he de dir que no he sortit tot el que jo voldria, però aquest any les circumstàncies són les que són i hem de confiar que cada dia que passa aquestes milloraran.

    Un any, aquest darrer si mirem de juny 2009 a juny 2010, diferent, molt diferent, però on la bike tot i l'escenari ha estat sempre present.

    Un any on he après o millor dit he avançat a adonar-me que tot i que molt cops plou sobre mullat no estic mai preparat del tot.

    Fliper que guapes les bikes del teu germà, que emocionant sortir un grup tant gran de bikers, quina emoció. Tot i que he de dir que darrerament les multituds no són la marca de les meves sortides, però això no treu que són dies a recordar, com la sortida de Terrassa, va ser important certament, amb tants bikers, tantes Ibis.

    Nosaltres mirant de mantenir enlairats els nostres Dracs, ara, avui no, per la meva caiguda però d'aquí a res serà i la Vicious anirà un altre cop a rodar per les nostres contrades.

    Fliper s'acosta la teva estada de vacances a Cadaqués, quin neguit de ben segur. D'aquí a res et posaràs l'equip de color verd, amb el teu bronzo impecable i tot seguit podràs escalar i escalar turons del Cap de Creus.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina