Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de maig 21, 2012

Subcampiona del món 24 Hores SOLO Single Speed.

Tres podis, ja us ho avanço, un el de la Betty, que s'ha proclamat a Finale Ligure, subcampiona  del món 24 Hores SOLO Single Speed.


En Perto, campió, en Caixàs tercer, què podem dir, bé jo quart, cada un de la seva respectiva categoria.

La Betty ha fet 24 hores SOLO, amb Single Speed i rígida, i després de pedalar, i pedalar, un premi, un subcampionat del món a aquesta duríssima disciplina de les 24 hores SOLO.

El primer que m'ha vingut a al cap entrant fa uns minuts per la porta de casa:

http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2012/05/la-capcalera-del-blog.html

"Ja esperem a tornar de Finale per canviar la imatge de la capçalera del Blog, i una opció podria ser la de la Betty al mateix lloc però ara a aquesta edició 2012, ara però al Mundial SOLO, no cal esmentar ara per ara 24 Ore, sí quan anem a les de 36 Hours,  que hi anirem. I aleshores haurem de diferenciar les unes de les altres, o no."

MTB, MTB, MTB.
http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2012/05/genets-de-drac-al-mundial-endurance-24.html

"Anys de tot plegat, res passa, tot queda enrere, aquest cop un bon cop, un Mundial Endurance 24 Ore SOLO, en el nostre cas fem el què fem ara en Single Speed, si fem podi, si la Betty o jo mateix ens enfilem al podi, el nostre pensament serà en primer terme per qui ens ha deixat, pels que ens han deixat als darrers mesos, rendir homenatge sempre als que han deixat,  sempre, però sempre, serà motiu de sever i sentit present a aquest espai, i tant que sí, per després pensar amb vosaltres, genets, fades, cavallers, i de més protagonistes d'aquest espai, mtb, mtb, mtb."

No és en cap cas un compromís, sí un sentiment, i per tant una imatge, unes imatges, un pensament, uns pensaments.


A partir d'aquí, preparo la crònica, mtb, mtb, mtb. No sé, si en hores, no ho sé, no ho sé, encara estic aturat, i no em vull deixar ni un detall, ni un de sol. Hem fet unes 24 hores SOLO, amb Single Speed i rígides.

Moltes coses al cap, i totes les vull compartir amb vosaltres, no tardaré ni un segon més, moltes ganes d'explotar la crònica literalment dins del Blog, però tampoc un segon menys, no vull deixar ni una escena per compartir amb vosalltres, de mentre no traboco la crònica us puc dir, mtb, mtb, mtb.

Em podreu dir, no has posat res des de unes hores abans de començar el mundial, sí és veritat, el motiu és clar, mentre, i després, literalment esmicolat, és ara que passades les hores vaig recuperant el pols del present, com sona, planer, senzill.


Mireu a l'esquerra, sóc jo mentre iniciava un vol desastrós, mare meva, mare meva, mare meva.

Un detall de la cursa, encara no m'havia enfilat a la bike, als primers trenta metres que ja vaig menjar, i va ser literalment així un grapat de sorra de Finale, com sona, primers metres corrent i ja rodolava per terra, gràcies Jaume per recollir-me, i per dir-me, fes un Reset i oblida com sigui això, comença la cursa esborrant això. M'he adonat que el dolor intens era per la caiguda, avui caminant per Finale, és a dir vaig seguir al peu de la lletra en cosell d'en Jaume, mtb, mtb, mtb.

Durant la nit, ni una de les fades, durant el dia ni un dels cavallers, em va acompanyar, i em consta que no és així, però certament va ser una Mundial 24 Ore SOLO, això vull dir, això, SOLO.

MTB, MTB, MTB.

7 comentaris:

  1. Felicitar-vos a tots !!!! Dwu meu quin Mundial 24 Ore Solo, Deu meu....no se ni que dir, sou uns cracks, quina preparacio, quin patir, quina forca de superacio...ara haure de lluir aquest maillot tant especial !!!!

    ResponElimina
  2. Espectacular!!!un gran trionf que de ben segur es fruit de la il.lusio i preparacio ben feta.
    De nou felicitats!!!


    JAUME

    ResponElimina
  3. Amazing Amazing Amazing. Well done

    ResponElimina
  4. Que suerte tener unos amigos que te ilusionan con lo que hacen, yo soy un privilegiado de poder compartirlo con ellos, una vez más muchas gracias...

    ResponElimina
  5. Enhora bona pel fet d'haver participat en un esdeveniment important com aquest.
    Més si es té en compte les vostres classificacions que sense cap mena de dubte tenien de ser molt bones, de fet aquestes ja ho varen ser al 2.009 per tant per que no al 2.012.

    Molt de treball al darrera, alegries, penes i tot el que faci falta, la feina ben fet sempre tira endevant, costa, però sempre es treu el màxim profit.

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats per l'experiència i els bons resultats, quin any que porteu:). Amb aquestes cròniques donen moltes ganes de pedalar fins i tot 24 hores seguides, sou uns cracks.

    Salut i pedals!

    ResponElimina
  7. Osti, acabo de entrar al blog despres de molts dies de no mirar-ho i he vist aixo sense veure amb detall. De moment nomes us puc felicitar dons sembla molt gran lo que heu fet. Dema ho mirare amb mes calma. Molts records

    ResponElimina