Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de maig 28, 2012

Màgia.

El color.
Aquesta forquilla fins i tot podria ser per la meva Vicious.

MTB, MTB, MTB.

Si m'estic estudiant una forquilla nova per a la Vicious?, no, no en cap cas, la Vicious avui per avui és 100% rígida, demà no ho sé, avui i tant que sí.

I després de fer les 24 Ore de Finales a veure com ho podem qüestionar, millor dit, com m'ho puc qüestionar?

Dies de moltes i bones sensacions, no físiques, encara ara estic fatigat de les 24 hores, no he deixat de rodar, suau, sí, i mirant de fer els estiraments, mirant, dic mirant perquè aquests m'indiquen que muscularment estic lleugerament carregat, i la prudència impera, molta aigua, i clar veus una forquilla com aquesta i no pots deixar d'aturar-te i exposar-la al Blog.

Després passen les hores i torna el seny, no, no vindrà a casa, sí que vindran si Déu vol la parella d'australians a casa, ara venint cap a Barcelona, sense una de les dues bikes, els hi han robat a Milan, mare, mare meva, els hi han robat una de les dues bikes, per favor, per favor, per favor, vaig a mirar de posar-hi remei, mtb, mtb, mtb. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada