Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de maig 08, 2012

Opcions.

Agafem la nevera de 70 litres i fem.

No agafem la nevera de 70 litres, però sí la caixa de les joguines dels fills d'en Miki.

Agafem la nevera i la caixa de les joguines dels fills d'en Miki.

No agafem res.

I si l'opció és aquesta darrera, anem directes a per la Tramunbike.

Decidir si fer una petita aturada pel camí, és el que no tinc clar avui.

Fa uns dies sí, pensava que valia la pena marcar-nos una fita una mica exigent per a poder anar a la Tramunbike amb un mínim de preparació. Dic mínim perquè per tenir la forma que em cal per fer-la ja no tinc prou temps, ara he d'anar-hi a mínims, però, i a vegades està bé un però, si fem una petita aturada amb el congelador de 70 litres i la caixa de les joguines dels fills d'en Miki sí que la meva forma per a poder afrontar la Tramunbike serà força bona.

I tant que sí.

No deixo de pensar-hi, cada cop que no estic al despatx, penso, així què fem,  nevera i caixa de joguines o Tramun i no en parlem més?

I així, ara sí, ara també, mtb, mtb, mtb.

Ep, sí que tinc clar que he d'acabar la feina del peveter de la SSEC2012 dijous al matí, a on passar pel taller de l'Esteve serà una tasca obligada, i també pel fet que he de recollir les Niner de les dues germanes Fores.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada