Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de maig 18, 2012

Avui ens hem tret dubtes.

Molts, perquè al 2009 quan vàrem participar a les 24 Ore de Finale Ligure, el dubte era, podrem fer el circuit? podrem baixar pels tobogans, o no podrem i haurem de mirar, no pas participar?


No va ser, i després d'una primera volta tot el circuit de baixada es feia a dalt de la bike, dic de baixada pel fet que si bé les pujades les podíem fer totes a dalt de la bike, passades les hores les pujades més accentuades les fèiem a peu, sí senyor.


Ara, avui hem fet bona part dels divuit quilòmetres que té aquesta edició, els metres positius són més de cinc-cents metres positius, jo tinc la sensació que són propers a sis-cents, no ho puc afirmar, certament.


El que sí què també és cert és que avui hem fet quasi tot el circuit i també hem repetit per segona vegada tot el circuit de les 24 Ore del 2009, i part del nou d'aquest any, la sensació, inicial molt bona, per passades les hores i repetir després de dinar el tram del 2009 i part del d'aquesta edició, veure que demà serà un dia, com ho podria dir, sí, divertit.


Divertit perquè avui a darrera hora abans de sopar la meva sensació és d'estar molt tocat muscularment, de fet ahir sense anar més lluny els bessons em fèiem un lleuger dolor, vaig pensar però que el motiu era el pas per l'Andreu, però avui aquestes s'han quedat per no marxar, què vol dir això? no ho sé, no caldrà esperar gaire per tenir clar el què pot implicar aquest dolor muscular, demà passades les tres primeres hores ho vaig bé o no aniré.


Si vaig bé les tres primeres hores voldrà dir que les males sensacions han marxat, i el què vindrà són escenaris de fatiga propis d'unes 24 Ore, no passa res per aquest patí propi de les 24 Ore ja hi estem mentalitzats, si parlem de l'hora vuit, no puc afirmar res.


Ara a descansar, perquè estic realment fatigat.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada