Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de maig 31, 2012

Quan el sol dóna pas a la lluna.

Avui la pedalada a BO decidirà què he de fer aquest cap de setmana.

Jo diria que encara no puc caminar a baixades accentuades, ni caminar a pujades accentuades, crec.

Però cal agafar la bike i veure quines sensacions tinc.

El tema de caminar el tinc molt present avui, les 24 hores m'ho van deixar molt clar, i ara dies abans de la Tramunbike tinc clar també, que he de caminar molt jo a la Tramun, així que avui test pre Tramun i a partir d'aquí a decidir com serà el cap de setmana, mtb, mtb, mtb.


Quan caigui el sol i tornem de Salt hauria de tenir clar si d'aquí a 72 hores el color de la jornada serà de terra volcànica o pel contrari d'un descans crec que també necessari.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada