Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de febrer 26, 2011

Vicious The Motivator II.

Perquè no mirar de que el que ha de ser tingui la seva oportunitat.


En Colorado, amb en Colorado fa dies que parlem del concepte de la Vicious les bicis de cromo amb els seus tubs de seccions minimalistes. I això està directament relacionat amb una serie de components que jo no porto a la meva SS.






La potència Thomson 4x, 0º i 100 mm. durant uns dies, mesos, sempre, no serà ara per ara a la Vicious, 31,8 mm no hauria de ser, 25,4 mm. sí.

El Truvativ WCS de 700 mm. de 31,8mm. miraré que doni pas al Monkey Lite SL de 610 mm. i 25,4 mm.mínim hauria de ser 640 mm. gestionarem un altre cop el tema amb en Colorado del què mai ha arribat i hauria de ser aquí. Per a mi perfecte de 700 mm. però de 25,4 mm.


La tija Thomson Elite de 27,2 mm, de secció robusta donarà pas a Newultimate de 27,2 mm. la que jo en dic "gillotina de guies de carboni", de secció infinitament més senzilla que la primera.


Això sí, cal posar el greix adequat, per a unions de carboni-alumini i per les d'alumini-alumini.


Casualment el pes original era, i ahir ja no va ser més fins l'arribada dels Tubeless Ardent 2.25.


Els punys Answer que tan mal em fan, han donat pas als Easy Grip, que en Colorado m'ha esmentat per activa i per pasiva que són els que hem de portar.




El tema discs de fre, darrera 160 mm. i davant 180 mm. No els dos de 180 mm. Shimnoa XTR 2010 perquè ara per ara l'adaptador IS-IS del darrera per passar de 160 a 180 mm. és estrepitosament anti tot, i Shimano 180-160, tinc els del 2007, així que a l'espera de verificar una opció interessant d'aadaptador IS-IS posterior per passar de 160 a 18o mm. els 2010 seguiran al calaix de els possibilitats, no de les realitats de demà.


Aquests són avui els elegits, 180 i 160 mm.


No és lleuger, tot no pot ser.


No perseguit, sí ben rebut.


Un primer pas que ha estat la bike com es veu.


Que no ha anat en cap cas bé, i que ja us en posaré les conclusions a la propera intervenció. Que ja l'estic preparant.

Una jornada la d'avui, de reflexió de la Vicious, dels components que ahir vaig posar i que no m'han donat bones sensacions, i no únicamet per funcionalitat, si no també per concepte i a la inversa.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada