Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 02, 2011

Sherwood's To-Do list.


 http://www.ventanausa.com/

Colorado ha dit... 
 
El senyor Sherwood ha escoltat les nostres pregàries? Anem per parts: -Tapered head tubes: està clar que un cuadro de doble suspensió de llarg recorregut ha de portar direcció tapered (no penso que faci falta, pero suposso que ho fa per no quedar-se fora de joc respecte a la competència) -Tija 30.9: perque? no aporta cap aventatge. Jo seguiría amb la històrica 27.2. A més, aquest any dues grans marques han tornat al 27.2. (Specialized i Cannondale) 27.2 es més cómode que 30.9 -PressFit: diuen que es nota més rigid. Si no vols quedar-te enrera has de fer-ho. -Eix del darrera de 142mm: el mateix que el PressFit. Els clients demanen aquest tipus d´eix. -New Rockers: ??? -Optimized Pivot Position: actualment la gent busca bicis que pedalin bé. Les Ventana actuals no són el millor exemple (comprades amb sistemes actuals com el DW-Link o VPP).  -Lower Bottom Bracket: espero que no faci com Specialized, bicis amb les que toques constantment els baixos del cuadro i les bieles quan passes per amunt de qualsevol arrel. Si, és cert que tenir el centre de gravetat baix ajuda a que la bici "s´agafi" més a terra, pero cal que sigui tant? -Slacker Seat Angles: entenc qeu es refereix a "relaxar" els angles del seient, és a dir, posició water. NO M´AGRADA!  -Shorter Chainstays: vaines curtes. Millor doncs, pujarà millor i les baixades al comprimir-se la suspensió la bici guanya distancia entre eixos. Perfecte! -Increased Tire Clearance: hi ha gent que monta neumàtics de camió a la bici. Millor, a més, hi ha més lloc pel fang. -Longer/lower top tubes: Tubs superiors més llargs i més baixos. Bicis amb més slooping. Buscant un llok una mica més racing. -Lighter Weight: està clar que la persona que es compra una Ventana no ho fa per el pes, pero mai està de més intenatr que pessin el mínim posible (sense posar en perill la seva fiabilitat)   

1 comentari:

  1. El senyor Sherwood ha escoltat les nostres pregàries?

    Anem per parts:

    -Tapered head tubes: està clar que un cuadro de doble suspensió de llarg recorregut ha de portar direcció tapered (no penso que faci falta, pero suposso que ho fa per no quedar-se fora de joc respecte a la competència)

    -Tija 30.9: perque? no aporta cap aventatge. Jo seguiría amb la històrica 27.2. A més, aquest any dues grans marques han tornat al 27.2. (Specialized i Cannondale)
    27.2 es més cómode que 30.9

    -PressFit: diuen que es nota més rigid. Si no vols quedar-te enrera has de fer-ho.

    -Eix del darrera de 142mm: el mateix que el PressFit. Els clients demanen aquest tipus d´eix.

    -New Rockers: ???

    -Optimized Pivot Position: actualment la gent busca bicis que pedalin bé. Les Ventana actuals no són el millor exemple (comprades amb sistemes actuals com el DW-Link o VPP).

    -Lower Bottom Bracket: espero que no faci com Specialized, bicis amb les que toques constantment els baixos del cuadro i les bieles quan passes per amunt de qualsevol arrel.

    Si, és cert que tenir el centre de gravetat baix ajuda a que la bici "s´agafi" més a terra, pero cal que sigui tant?

    -Slacker Seat Angles: entenc qeu es refereix a "relaxar" els angles del seient, és a dir, posició water. NO M´AGRADA!

    -Shorter Chainstays: vaines curtes. Millor doncs, pujarà millor i les baixades al comprimir-se la suspensió la bici guanya distancia entre eixos. Perfecte!

    -Increased Tire Clearance: hi ha gent que monta neumàtics de camió a la bici. Millor, a més, hi ha més lloc pel fang.

    -Longer/lower top tubes: Tubs superiors més llargs i més baixos. Bicis amb més slooping. Buscant un llok una mica més racing.

    -Lighter Weight: està clar que la persona que es compra una Ventana no ho fa per el pes, pero mai està de més intenatr que pessin el mínim posible (sense posar en perill la seva fiabilitat)

    ResponElimina