Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de febrer 17, 2011

CHAIN REACTION CYCLES, SÍ, EXISTEIX

Mentrestant, en silenci, faig bullir l'olla, de temes que tinc pendents a exposar, i els orígens del que fan fer "xup-xup" m'han vingut al cap, i un somriure d'orella a orella.




Tot just fa dos mesos que hi érem on, per a mi és, fins a data d'avui, tot un referent en venta per internet de material ciclista, però per sobre de tot, i per interès únic i exclusivament personal, són un referent en atenció i subministre a les necessitats de la dona pel que fa a la roba per a anar amb bicicleta. Mai he renunciat a poder vestir-me amb roba exclusiva per a dona per pedalar, però sí és cert, que el ventall d'ofertes que t'ofereixen les botigues és mínim, per no dir, el que abans de volar a Belfast vaig comprovar a una de les botigues més importants de Barcelona, que és tan mínim que ni és, i ni mostren cap tipus d'interès per poder ser. 

A CRC vaig poder emprovar-me tants models de jaqueta per a noia, que feina vaig tenir a triar!





Un 10 per a tots aquells fabricants que aposten per treure al mercat roba específica per a dona, i un 20 sobre 10 per a tots aquells que quan diuen que tenen les talles al magatzem és de debò que ho tenen!  El sistema operatiu de CRC, no va fallar mai, si es deia que hi havia material, aquest hi era.



L'atenció rebuda, com ja vàrem exposar al seu dia, al que crèiem era "només" una botiga on-line, va ser excel.lent.

Sense quasi oportunitat d'haver-ne fet un ús de la roba d'hivern, ja pensem en la propera visita per adquirir els equips d'estiu.
Em deleixo per, ens aquests temps de "realitat virtual", tornar a anotar al llibre de visites de Chain Reaction Cycles que  The Great Escape MTB va ser-hi!!!

3 comentaris:

  1. Possible photo of the month I think. MRG, BETTY AND MARCAL.

    GOOD TIMES!!!

    ResponElimina
  2. Michael...you're right, a great pic !!!!

    ResponElimina
  3. El que va ser una gran foto, una imatge sempre present al meu cap, és l'hospitalitat, les atencions vers les nostres persones d'en Michael cap a nosaltres mentre érem a Belfast.

    Gran jornada la de Chain, haurem de repetir?.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina