Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de febrer 01, 2011

Sycip.


Senzillament sóc baix, perquè no m'ho crec, una Sycip taronja, no és el meu Drac tipus, però si que és El Drac. Aquest sí que podria ser al costat avui de la meva Vicious.


Signes identificatius de Sycip.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60166&cat=

MTB, MTB, MTB.

No hi ha en directe avui per avui per a mi, una bike més maca, hi deu ser de ben segur, però no avui.

Quin espai que es veu  darrera, a la segona imatge, això sí que és gaudir d'un lloc per a les bikes.

2 comentaris:

  1. Quer dir, Unna Bike impresionant, un clasic...i tronja

    ResponElimina
  2. Quins pensaments en veure aquest color, Ibis Mojo Carbon Eddy Orange vs Ibis Mojo Carbon Nuclear Pesto, l'origen d'aquesta història, bé d'aquesta, perquè la d'en Colorado ve de lluny.

    Manresa, quines jornades, el taronja, una Ibis tocada per les esquerdes.

    Una Sycip taronja anys després, em deixa aturat, certament, ja no però com quan baixo i miro al meu Drac, tot té el seu temps, ser al moment i lloc adequat té el seu què, però ser al Mirador del Drac no té preu.

    El taronja sempre tindrà el seu lloc a casa, ara però la Vicious és qui mou les ales i en fer-ho jo ja tinc ganes de sortir.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina