Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de febrer 13, 2011

Betty-Flux

Dimarts passat només veure-la mig muntada, i sense tenir a la vista ni a la Turner Sultan ni a la 5 Spot, ho vaig tenir clar, del "trio" Turner la Flux és la que més em va impactar. No sé ben bé per quin motiu, potser per la geometria o talla, més propera a la meva alçada, potser perquè sabia que era amb la que havia de pedalar dijous, potser perquè el seu robust basculant, treball d'enginyeria m'enamorà des del primer dia que el vaig veure.


Abans d'enfilar-me per pedalar, vàrem ajustar suspensions, no va ser fàcil ajustar el SAG, la bike ni es movia. El muntatge de la Flux, és quasi una calca del muntatge de la meva Yeti ASR, forquilla FOX però Terralogic no RLC com la que porto jo, Shimano XTR 2007, com rodes XTR, amb tanques Fimo, pneumàtics Maxxis Monorail, manillar de doble alçada Easton Monkey Lite SL, potència Syntace F99 90mm 6º, frens XT 2008, desviador Shimano XTR, canvis SRAM X0, punys WCS, pinyons XTR 11/34, cadena DURA ACE, bieles XTR, pedals CB Egg Beater SL, tija Thompson Master Piece 350mm 30,9mm, i seient excepcionalment Selle Italia "SLR 220" i perquè només era una "estona".

Total 11,5kg, 1,1kg més que la meva Yeti ASR, augment que vaig notar no sé sí també per les caractrístiques del terreny, però tot i no notar-la pesada, em va costar arrossegar-la.

Pel que fa al seu funcionament, la vaig trobar una màquina incitadora a pedalar, pedalar dreta, en pujada no es movia gens i convidava moltíssim a baixa un pinyó i pedalar dreta sobre la bike , tot i ser 3cm més llarga de Top Tube que la meva Yeti ASR em vaig trobar molt còmode, suposo que també perquè de Tub Tija és mig centímetre més curta, el meu muntador,  i aprofito per aclarir el que sempre em diu "jo no sóc mecànic, sóc muntador" tenint present aquests centímetres de més de Top Tube em va canviar la posició del manillar (-1,5cm) retrocedint-lo enrera, així com avançant el seient (-1,5cm) i puc assegurar, que no se'm va fer extrany pedalar-hi, tot el contrari. Baixant, i suposo que pel seu sloping tampoc se'm va fer dificultós, la sensació a dalt de la bike, que és el que és important, per a mi, és el de donar-me molta seguretat, tanta que no vaig notar cap diferència envers la meva Yeti ASR, les úniques diferències a remarcar són; que la Turner Flux t'incita a anar sempre dreta i és més lenta.


Puc afirmar que la Flux és una bike ideal per a noies també, i puc dir-ho no únicament de la Flux sinó també de la 5 Spot, no puc oblidar que vaig ser a Toledo i vaig tenir els quadres a les meves mans i fins i tot vaig "testar" puntualment la 5 Spot en talla 13,5 i per primera vegada des de que vaig en bike  puc dir que he provat una bike que em va petita! 

I ara, només ens falta esperar la crònica de funcionament de la Flux feta per en Colorado que aquest cap de setmana hi està rodant.

2 comentaris:

  1. Betty podrías poner una foto donde se vea la 5 Spot y la Flux juntas? Se te ve muy bien encima de esa Bike.

    ResponElimina
  2. Miki, i aquestes imatges no són "rodant", la veritat és que aquesta bike em va fer sentir molt còmode, aquella tan bona sensació de que bicicleta i ciclista són un únic ens.
    La impressió que vaig tenir en veure en Colorado pedalant la Sultan i en Marçal la 5 Spot, va ser la mateixa, genets gaudint d'allò més enfilats als seus dracs.
    Ganes, moltes ganes de veure aquestes imatges.

    ResponElimina