Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 12, 2010

Últim tram?.


Avui tot el dia 29" SS, com sona, al mig dia intercanvi d'impressions amb en Colorado, ell des d'Argentina, amb en Xavi encara no, veurem si puc a la nit contactar amb South Carolina. Amb en Ratrasse i en Tagama22 ahir, m'ha faltat en Ritrasse i El Santo, que aquest darrer hauria de ser i no sé encara perquè no hi és.

Durant el dia hora darrera hora mirant i mirant, cercant el que cal per fer, entre feina i feina, mirant de seguir el que estic fent amb decisió, cercant tots els components que he de tenir, detall, darrera detall, i bé anem avançant i molt, però he de dir , que fora de les meves ganes, de la meva perseverança, és una conquesta força solitària, que ja és com ha de ser, SS, 1x1, normal que el recorregut sigui, SOLO, oi?.

La resta "agazapados" esperant la seva ocasió, no hi serà, als lloc o s'hi és quan s'hi ha de ser, o ja has fet salat, i això és així amb tot, no únicament amb la SS, també cal aclarir que els meus interlocutors estan en fora de joc, i entenc que sigui així, 29", SS, deixa ko al més pintat, és que ningú vol una 29" SS com aquesta i clar després de mesos et diuen la vull i no saps què dir. És el que em confirma la Betty en sentir la conversa, si ells que les han de moure no ho fan quan sona el telèfon per fer, hauràs de ser tu qui faci. És que la conversa d'aquesta tarda nit ha estat curiosa.

Per mirar d'evitar-ho, he parlat, amb tots, i bé fora de tenir la conversa, és una decisió single, és així, 1x1, no 3x9, la conversa avui, bé, ha vingut precedida d'un correu, que venia a dir, "has decidit ja, digue'm quelcom", a la conversa he posat la clau que obra la porta a l'entrada a la Galàxia, però és que l'interlocutor com tots o quasi tots, tenia pressa, certa pressa, la bike segueix com ahir reservada per a mi, "és la teva bike, per a tu, ha de ser teva", em diu amb veu amable, "parlem demà, he de fer jo ara" hem quedat, és on sóc.

En Colorado diu que no, que "això ara no toca", al blog tenim un Emperador, en Colorado, amb reminiscències pujolianes, i així ho ha exposat al blog, a comentaris de la meva darrera intervenció.

Crec que té bona part de raó, per no dir tota, però i sempre hi ha un però, cal ser a la finestra, pujar al festejador i sense picar de cap amb el marc de la finestra, fer volar la ment, i el que veig són bosses negres de ruta fetes a Alaska, específiques per a rutejar dies i dies, veig els dos porta bidons CK amb dos bidons plens, i moltes i moltes ganes de pedalar a 20 Km. als plans , a molt menys escalant dret a les pujades, i aprenent molt a les baixades.

Genets això és el que veig. I això sí, teniu un repte més, i que al meu costat rodant amb les mateixes condicions hi sereu vosaltres. Tagama22, Ratrasse, Ritrasse, El Santo, d'en Colorado i en MQL no dic res, són d'una altra divisió. Tinc un aliat segur en NAOJ, de ben segur, tot i que encara no sap res (ara ja sí, i el primer que ha dit, "a mi em motiva molt").

Ara falta que demà pensi com avui, i si és així necessitaré de l'ajuda també de vosaltres, la Yeti ASR-SL, després de l'arribada de la 29" SS, haurà de marxar, sense presses, per concepte, no volia dues bikes, no en tindré tres, sort que tots els components que vaig comprar els porta la Betty a la Yeti ARC, si no quin arsenal, dins del que ja tinc.

Unes hores em separan del TEMPLE, de l'entrada a la Galàxia propera, però com tot un error de càlcul i podria quedar tot desintegrat i anar a parar a una galàxia propera, a la Tallboy, no, no n'hi ha de la meva talla, Mooto-X UNO, Trail King SS, podria ser.

Avui, ara a l'entrada de la nit, no és així, a l'inrevés, de fet, la conversa no ha estat gens motivadora, gens engrascadora, però és que sé que a mi no em cal massa per fer, m'adono així clarament que sóc jo que estic certament, seriosament motivat.

MTB, MTB, MTB, demà ja 29"SS, 29"SS, 29"SS?.

2 comentaris:

  1. Serà que és que la SS de 29 es la que surt a la revista Rider nº5?

    Fa un piló que la tenen i no la venen?

    Be, demà, avui, suposo que ja tens la decissió presa.

    29" OK, SS???

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina