Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 05, 2010

Dos mil 10: tres de 5. De moment.

Canvi de mes i canvi d’any, i malauradament al desembre no he complert amb els objectius marcats, he fet només 300km i 6.155m Asc. En contrapartida aquest passat mes he sortit a córrer, en dues ocasions per sobre l’hora en totes dues sortides tenint unes sensacions, tal i com ja em va advertir lagranevasio, molt més bones del que mai hauria imaginat després de tants mesos sense córrer.


Tres sortides són les que de moment he fet aquest any nou, la primera l’intent fallit de pujada al Turó de l'Home amb sensacions molt dolentes sobre la bike, patint com feia temps que no em passava, hi ha dies per tot, i de dolents pedalant, tot i que no n'estigui acostumada, també.


Els dos dies posteriors dues sortides en solitari, la primera amb la Yeti doble, sortida des de casa i pel Maresme, i com sempre que vaig sola, visita obligada a algun lloc sagrat (no ho faig expressament però m’acabo d’adonar ara mentre us ho explico) en aquests cas al Santuri del Corredor , un cop allà, abrigar-me i a desfer part del camí fet per tornar a casa arran de mar des de Mataró, tres hores i mitja per fer 47km i 1.000m Asc. La segona sortida amb la Yeti rígida, sortint també des del Maresme però per finalitzar a terres del Vallès Oriental, en aquesta ocasió amb visita a l’Ermita de Sant Bartomeu de Cabanyes, i ràpid pas per la carena Maresme-Vallès on vaig poder gaudir uns minuts del sol que no es va deixar veure en tot el dia al Maresme però que em va donar la benvinguda només trepitjar el Vallès, dues hores i mitja per fer-ne 38Km i 700m Asc, trobant-me molt i molt bé, i és que era el cinquè dia seguit que sortia a pedalar, sempre suau, i les cames m’anaven soles.


Ahir descans de bike, perquè quan em vaig decidir a sortir queien quatre gotes i avui mentre veig com plou, m’estiro els cabells!!! No descarto que a primera hora de la tarda, si la pluja ho permet, torni a rodar amb la Yeti rígida, només una estoneta abans d’anar a rebre als tres Reis d’Orient, com a mínim per no sentir-me tan culpable quan demà mengi un bon tros de tortell de Reis!


Tinc pendent exposar-vos els nous canvis fets a la Yeti rígida, canvis que m'han fet sentir molt còmode, tant que en alguns moments mentre pedalo, no sé si ho estic fent amb la doble o amb la rígida...

3 comentaris:

  1. Congratulations, 2010 looks like a good start, by the way, I was reading also Lagranevasio post regarding the Montseny attac, and maybe you both were feeling so bad because the small quantity of water used. Think about it, it's not the first time you both mention a bad day, and in both times water was just a friend down on the bottle !!!!

    From SC, Xavi Paricio

    ResponElimina
  2. Quina raó que tens Xavi, si fos estiu al moment hagués pensat que el malestar era degut a la poca aigua beguda, però, com costa a l'hivern de prendre líquid mentre pedales i més si saps que estarà fred, haurem de buscar bidons tipo "termo" , crec que existeixen, que facin que l'aigua es conservi a una temperatura que es pugui beure.
    Xavi Paricio, no ens hauries d'explicar els teus plans nocturns a Paris Mountain?

    ResponElimina
  3. I wil, I will......but here we have a Polar Wave, and all day long temperatures are negative.....so less than 32 F !!!! If weather continues on this way, I will only be running on the comming days, i don't want to be back on my cold !!!!

    ResponElimina