Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de gener 06, 2010

Dues més




Finalment ahir a la tarda just abans de fer-se fosc vaig aventurar-me a fer una petita sortida amb la Yeti Arc.
Només van ser cinquanta-nou minuts per fer 15km, acompanyada d'una fina pluja que va fer que el PackLite fes la seva funció. Com és habitual aquests últims dies, em vaig decidir a sortir massa tard, ja eren les quatre de la tarda i el cel ennuvolat com estava no feia preveure que la claror s'allargués més enllà de les cinc, per tant tenia una horeta justa, només sortir al carrer em vaig adonar que plovisquejava però em va fer més mandra tornar a vestir-me de carrer que sortir a pedalar encara que em mullés, així que vaig fer una petita volta per la Serralada Litoral. Que bé m'ho vaig passar! Per cert us puc garantir que els pneumàtics No Tubes The Raven no són aptes per terrenys molls, feina vaig tenir mentre baixava per mantenir la meva traçada, ara ràpids sí que ho són!

Avui quasi quasi que fallo, però abans que entri aquesta ona de fred que pronostiquen que ens ha de visitar, altra vegada a les quatre passades he tingut ànims per enfilar-me a la bike, aquesta vegada a la Yeti ASR, per fer 23km planers (excepte la tornada a casa desde la platja) entre Sant Vicenç de Montalt i Sant Andreu de Llavaneres, amb visita obligada a l'Hotel Colon de Caldes d'Estrac, i no per prendre un cafè, si nó per mirar-me mentre pedalo als seus vidres que fan de mirall i verificar tal i com la bàscula feia dies que ho advertia que "l'operación biquini" cal que la comenci demà mateix (que avui encara vull menjar una miqueta de tortell).

Demà serà un altre dia, és molt probable que fins al cap de setmana no tingui oportunitat de pedalar, espero però, poder-ho fer acompanyada de Lagranevasio, qui desde el dia u arrossega un bon refredat.

3 comentaris:

  1. I love both pics.....miss you guys !!!!

    ResponElimina
  2. Excellent photos. Thats how dirty we get in Ireland 360 days a year the other 5 its snow.

    ResponElimina
  3. Be, està be que siguis així de perseverant. Es d'aquesta manera que s'aconsegueixen els reptes!!

    Jo fa dies que no surto a pedalar, un refredat d'aquells imponents fa que em quedi a casa. Espero que si el cap se setmana el temsp no es molt extrem pugui sortir a pedalar novament.

    Segueix així, campiona !!

    ResponElimina