Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de gener 11, 2010

Tot a punt, reservada mentre penso que no he de pensar res...


Tinc la tija USE de carboni a punt, 185 g. el seient SLR 135 g. a punt, per si el que porta no em va bé, els frens Magura Marta a punt, amb el discs Shimano XTR per estrenar dins de les bosses, la potència Syntace 105 mm. -6º, 110g., és que ara és per una 29" i ha d'anar invertida, el manillar Easton Monkey Lite SL 610 mm. 135 g., ara sí, ara sí, que per a SS, m'anirà d'allò més bé, i encara és un xic estret, i he de comprar els pedals Crank Brothers Egg Beater SL, 265 g.

La resta de components, ja estan bé els que porta, bieles, rodes i pneumàtics que ja són Tubeless i la direcció que és una obra d'art de bella creació.

Quadre i forquilla un conjunt se somni, i per tant, inseparable. Què resta per decidir si la bike té , millor dit el temple del MTB té les mides perfectes per acolllir al genet que haurà de pedalar entre la seva arquitectura retro.

Però això sí, amb geometria clavada a la de la Superlight, 73º-71º, 45 mm.-57,7 mm., aquest un cm. més curt que la Superlight, és a dir, "geometria molt exigent per a mans experimentades, no apta per a principiants, o similar", no deia res de genets que fa temps que pedalem com podem.

És el que deia la revista que va fer la presentació de la Superligh taronja, ara fa uns anys, i jo vaig anar de pet a comprar-la al distribuidor, no sé què va passar, be sí, no hi havia termini d'entrega per a una Superlight taronja, passats els mesos lagranevasio rodava amb una Ibis Mojo Carbon Eddy Orange.

Soc fàcil de portar al riu, si la canço sona bé, jo sempre em deixo portar, però la canço ha de sonar bé, ha de sonar bé.

Una 29" SS amb la geometria de la Superlight actual, "una geometria evolucionada any darrera any i seleccionada per a bikers curtits", deia la revista.

La conversa amb qui m'ha de fer entrar al temple, ha estat:

"Sí, sí, deia jo, que és molt maca ja ho sé jo, que és una peça única també, però si no fem quelcom diferent, d'aquí a uns anys la conversa amb una nou venedor serà, al 2005 volia una Mooto-X Uno, al 2009 la teva i ara ho fem quelcom diferent o no ferem res, ho veig".

Hem quedat que la tinc reservada per mi, que és la bike per mi, i que en tornem a parlar demà.

És on soc, certament, no sé si a millor lloc o no, però és on soc, us poso foto 29".

2 comentaris:

  1. De valents sempre n'hi ha, alguns son mes agoserats que d'altres, certament fer el salt a 29 i amb SS, es sense cap mena de dubte ser valent.

    Si no es proba no es sap!!

    ResponElimina
  2. El salt, si l'he de fer, podria ser demà, avui el que hem fet és parlar.

    Totes les converses han estat enriquidores, i molt, totes.

    Demà, serà un altre dia, però avui encara queda corda per estona, molts nervis, molta emoció, no per tenir, si no pel tema, que està a un bon punt, sí senyor.

    Ratrasse, no, no és valent, és un somni, i de somnis en tinc molts, ho saps, aquest s'assembla molt a un que hem comentat.

    Una bike senzilla, que tingui un lloc reservat per a mi, i que rodi amb armonia pels llocs per on rodem i pels que rodarem, però que sigui el lloc per a mi, reservat per a mi, és un punt important.

    És èpic, és dur, és emocionant, és el que ha de tenir un recorregut de MTB, i que millor que una MTB pura, 100%.

    Cal veure si serà "divertit", amb això estem tots ara mateix, haurem de dir, 29", 29", 29"?.

    ResponElimina