Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de gener 08, 2010

Extrem ride, o que ja fa temps que ja hi soc?.

No ho sé. sortim un grup de genets, no parem mai de pedalar, fora de situacions excepcionals, com el refredat d'en Ratrasse, o el Blandi Bloo que m'ha posseit des del dia u.

Però en moments on encara la conciència pot raonar, i no és broma, no he parat de cercar, i cercar, i cercar el que ja tinc, una bike que funcioni com jo voldria, com jo necessito, aleshores que esta passant, senzill, molt senzill, l'EVOLUCIÓ, o fins i tot podriem dir INVOLUCIÓ.

Des del 2004, que cerquem amb en Colorado la bike perfecte, recordes Colorado YBB-SL amb Rohloff, i sempre deiem La Mooto X, La Mooto X, però sempre passaven coses, no hi ha termini d'entrega, o ja et direm quelcom del pressupost, quins dies, quants dies des d'aquell anar a Sabadell des de Barcelona amb la bike per mirar d'aclarir què fer, d'aquí a les Yetis ARC amb les PACE RC31 rígides, les proves amb les rodes de 29", la Canonndale amb la suspensió tipus Fatty amb 29"...

I des de fa uns mesos que a Bordils, i sopant a Girona tots, hem parlat hores i hores de les bikes de 29", i certament que la conversa ha donat molt de si, però molt, des d'aquella encuriosida requisada que els gironins van fer de les Niner, sí, sí, una d'elles jo la vaig catalogar des de la Ligure, com la bike que no serveix per res, rígida 100% sense marxes, no ho sé, no sé perquè, o sí, oi?.

Us poso link que fa que això canvií la perspectiva de les coses, i torni al corriols de la simplicitat, del temps de la Mooto-X YBB 29" al 2004, els textes no són, les fotos ja direu vosaltres que en penseu, Tagama22, esperat, o no:


Jo caminant, no hi han TallBoys talla llatina, data d'entrega pendent.

7 comentaris:

  1. Colorado9/1/10 14:05

    A la meva tornada proposo el "SANT SOPAR" on es decidirà tot!De fet, enlloc de fer un SANT SOPAR podriem fer un SANT DINAR (ho dic pel tema del fred i la neus que us està caient) al mateix lloc lloc on es va cel.lebrar el SANT SOPAR després d´una de les millors sortides de MTB que es poden fer "al món mundial".Mentre menjem trinxat decidim que fem!

    LA CERDANYA ENS ESPERA!!!

    ResponElimina
  2. Per mi fet, paraula de Colorado.

    Així ho fem, però el que no entenc massa bé, és i si un dels genets ja és a punt de fer el pas, què ha de fer, esperar, però La Cerdanya és per la primavera, o ja quedem i podem data ara?, perquè, esperar mesos quan jo no puc ni esperar a demà...

    Gironins, és una cita, que hem de fer?.

    ResponElimina
  3. colorado9/1/10 15:46

    No NO, el sopar es fa d´aqui a 15 dies COM A MOLT!

    JO NO ESPERO A NINGÚ!!!

    ResponElimina
  4. Val, així sopar ja a La Cerdanya, però sortirem amb les bikes, i jo podria ser que ja vingués amb a bikes nova, i no sé si voldreu que vingui amb vosaltres.

    Anar a un sopar per decidir la 29" i que jo ja vingui amb la 29", no sé si queda massa bé, millor vinc i feu veure que no la veieu, però és que us serà impossible, no morir-vos, això si tot surt bé, perquè si bé avui tenia confirmada la talla i demà passat ja la podria comprar, ara avui la talla podria ser que no fos la correcta i fos massa gran.

    Que costa tot, que costa tot, sí ja ho sé Tagama22, Ritrasse, Ratrasse, no us dic res del tema 29", és que no parlem, i jo sol, volo i volo i volo, és que són masses anys que aquest tema correr per casa. Colorado si va tot com ha d'anar, no sé si superaràs aquest moment que et tocarà viure.

    Et vaig dir comprem iF i Moots a mitges, i res, i tu em vas proposar fa dies una bike, jo no ho tenia clar, però el destí ha fet que torni a ser una opció, que a la porta de casa aparegui ella, sola, ep, que és una metàfora, però si tinc la contesta avui...ahir la darrera informació, el proveïdor me la va enviar a dos quarts d'una de la nit, això és feina ben feta!!!, no per la hora, però és que d'on venim, que mai et diuen res de res!!!.

    Sopar a la Cerdanya, posem data i a pedalar, no sé si us he dit, que no sé si m'hi voldreu...

    ResponElimina
  5. No em sembla pas malament això d'anar a sopar, certament aquests sopars són tant o millor que una bona sortida amb bike, si combinem les dues coses millor que millor.

    La Cerdanya, només està a dos hores i mitja de casa, per mi qualsevol dia va bé, encara que si fos un xic més aprop, com qui diu a Hostalric, que total està a mitja hora encara aniria millor o molt millor, però un sopar és un sopar.

    ResponElimina
  6. Jo soc partidari de fer un sopar, i tant!! el que passa es que cal tenir clar que fer 5hores de cotxe per sopar un trinxat es fa feixuc, de fet molt feixuc.
    Una cosa mes propera podria donar els mateixos resultats, i es pot deixar la Cerdanya per honorar-la com cal, a sobre la bike quan el temps tombi a millor.

    Lagranevasio, ja saps que uns sempre son mes benvinguts que d'altres!!

    ResponElimina
  7. Sí, sí ja ho sé, potser per això tindré un xic de paciència i espero a decidir, a que fem el sopar.

    És on soc ara a prop d'un quart de cinc de la tarda del dia catorze.

    Es que entre ahir a la tarda han passat moltes coses, totes cada cop millors.

    ResponElimina