Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de juliol 31, 2011

Trek 69er.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66787&title=trek-69er&cat=5

Sempre que la veig penso, si jo fos a USA, aquesta bike al seu dia estaria a casa.

Lleugera, lesTrek més exclusives ho són sempre, ràpida, amb bona acceleració, bloqueges la DUC, la fixes comprimida a 50 mm. crec recordar, i amb la roda de 26" al darrera tindràs escalant una bike molt ràpida, conqueridora de baixades, perquè amb la roda de 29", Tubeless, la DUC, un manillar de més de 700 mm. i uns frens Avid del temps de quan eren Avid, aquestes, les baixades són el lloc per aquesta bike.

Amb un compromís diferenciació que obliga a adaptar-se a la DUC32 de 100 mm.

Color, conjunt quadre-forquilla, forquilla, SS i 69er, ahir com avui una raresa, i tant.

Una marca Trek que amb aquest aspecte, el de fabricar bicis atemporals que em deixa literalment enamorat, fer-li una bike específica a les seves demandes, a les d'en Travis Brawn, és un privilegi de pocs, sí senyor, i la de l'anunci per 999 dòlars, són 700 euros, nova valia 2.000 $, tot i que ara ho he mirat i marcava 2.400$.

Així que,  el cor em batega amb intensitat en veure aquesta bike, jo la veig i penso, "hauria de ser una Gary Fisher, no una Trek, però la personalització és més pròpia de Trek", així que únicament em cal felicitar a aquest fabricant per aquesta creació al seu dia, i tant, perquè m'ha fet somiar i molt des de la seva presentació al seu dia. Si fos una Gary Fisher, si portés els adhesius d'aquest,  estaria obligat a comprar-la i fer-la ser un present per en Tr@il, i tant, seria la seva bike més representativa. Una bike com aquesta a Europa no estaria en millors mans que a les seves.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada