Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de juliol 10, 2011

No pot ser.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=65456&title=moots-mooto-xz-29er-frame20-26quot-3b&cat=7

És que si ha de ser 29 i doble, Mooto XZ, no 20" està clar, però sí Mooto XZ, i tant.

No posaré la relació de canvis, que la tinc clara, però sí que seria molt interessant, molt.

Una bike de 100 mm. després de la Superlight tinc clar que com a doble 100 mm. per a mi perfecte, Moots, què podem dir,  roda 29" per fer-la un xic diferent, sí, sí, més diferent del què ja és una Moots. No seria una bike eficient, porta un basculant Ventana, sí suficient, similar, per no dir idèntic al de la Superlight, i segur que en directe ha de ser sensacional aquesta bike.

De fet vinc de mirar-me durant anys la Zirquel, per això ara la Mooto XZ. La Cinco, no pel fet de que després de la Ibis si no és per un motiu que avui no veig, ara per ara 100 mm. si parlem de dobles, per això tinc l'ASRi la Superlight, dues bikes dobles 100% de XC.

A vegades penso que és una llàstima que estiguin guardades dins de la bossa, però també penso que amb la Yeti al 2009, vaig escalar fins la posició 61 de Les Guilleries, crec recordar, i amb la Superlight vaig conquerir  finalitzar les 24Ore. Fet aquest que les fa més possibilistes, pel que fa referència a continuar a casa, si més no avui per avui, demà?

Quina bike que tinc al cap, quin concepte millor dit, i que ara per ara no poso al Blog, no sé perquè.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada