Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de juliol 30, 2011

Spot Brand.


http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=674746

Mira que és senzilla, sí, però hi ha detalls interessants, molt. No tots, però n'hi ha que sí, i tant.

Un dia els comentarem, un dia, per què no avui?

Belt Drives, una possible revolució pel que fa a transmissió SS, CB 3ti al límit pel que fa a pedals, King Cage,  els millors porta bidons, el millor, tija Eriksen amb retrocés, per a 2x10, imprescindible, per a SS, necessària, direcció King, amb les Cane Creek100 i 110, les direccions, amb la Reba amb bloqueig hidràulic, si no ets de transicions Terralogic, la millor opció, segur, amb les del mig de Notubes, un compromís perfecte si estàs per sobre dels 70 Kg. no el més radical, aquestes serien les Flow, però sí si ets a on ets, al mig, amb una opció pràctica pel que fa a frens, lleugers, els més lleugers, més potents, i van bé, diu en Colorado, les boixes, les millors pel que fa a rendiment, no a compromís personalització-funció, sí a rendiment pur i dur, manillar i posició dels frens en aquest, indicador de que aquest bikers pedala segurament, tanques, la del darrera Salsa si vas amb rígida s'afluixa, la davantera DT amb rígida també, tanques que s'afluixen ara sí ara també, punys i seient, cada biker és un món, he vist bikers volant sense punys, no sense seient és veritat, pneumàtics, amb aquests sí que no entenc res, però res, antítesis de pedalar per pedalar, si vols passar-ho la meitat de bé sortint, porta aquesta opció de pneumàtics, ja no és bé o malament, senzillament menys divertit, menys emocionant, no posis un bon Tubeless, crec que compraríem accions si fóssim inversors, que no ho som, en cap cas, poques, però en compraríem,  de les empreses que ha proposat els UST al mercat, i tant.

El quadre, és una opció canadenca, una mena de HM rar, però que podria ser, com funciona no ho sé, el tall de la patilla per permetre l'accés de la corretja mai, i dic mai, sigui quina sigui l'opció d'ubicació del tall, no m'ha agradat mai, i pel que fa al Belt Drives que és el que obliga a fer aquest tall al quadre, i els diàmetres necessaris de pinyó i plat, han de ser molt grans per evitar el no engranatge, que llisqui vull dir la corretja per sobre dels pinyons,  quina por, ara bé com dic, una possible revolució, res més. En cap cas afirmo que no funcioni. No com amb les 29" de 13,5 Kg. HT de Finale,  amb pneumàtics convencionals amb líquid que repeteixo a aquí i avui, "no serveixen per a res".

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada