Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de desembre 03, 2010

Manillar Moots 700 mm. i 8 graus.

Per mimetisme i per funcionalitat, vull dir que per ser una proposta Colorado per fer, faig, i en segon terme perquè el titani serà una millora interessant en l'apartat de la comoditat pel que fa referència al tren davanter.

Un manillar curiós, ho dic pel fet de que he escoltat que podré podar els matolls per on passi i que Collserola quedarà tancat a les bikes després del meu pas, és veritat és molt ampla, però m'agrada la sensació, molt.

Ara esperar a que també com l'EBB Phil Wood i d'aquí a res, confio que a diferència del material d'en Colorado d'aquesta mateixa marca el meu no vingui després de les festes de Nadal.

L'hem demanat amb l'adaptador per a Over Size, sensacional idea per a poder posar la Syntace F99 105 mm. i 6 graus, 25,4 mm. o bé la Thomson 4x 100 mm. 0 graus OS, una la primera més minimalista, fet que coincideix amb la secció del tubs de cromo de la Vicious.

Podrem dir, "però trenques el conjunt tija-potència Thomson", sí però és que la tija Thomson si posem solució a un tema de secció de la tija que em permeti seguir amb el seient Tune Speednedle. Opció o possibilitat que donarà pas a la tija de titani, és a on som.

Tija aquesta que hem donarà pel material, el titani, com el manillar més comoditat.

2 comentaris:

  1. Renoi això era a finals del 2010, no fa tant que tinc la tija i el manillar Moots de titani.

    La millor, de les millors inversions que he fet a la Vicious. De fet els pneumàtics Tubeless Ardent 2.25, els frens Colorado, Shimano XTR 2007 160/160 mm., els punys Ergon BO, són millores que amb la tija i el manillar m'han aportat molta seguretat pel que fa a frens, i amplada/º manillar, a les baixades, i comoditat, la resta de components, també el manillar.

    Ara pensant si passar la bike a 180/180 mm. no per frenar més, sí per anar anar més descansat amb la mateixa frenada dels 160/160 mm. actuals.

    Queda decidir-me per les rodes, que crec que les tinc al punt de mira.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. Quasi fa sis anys que porto el manillar de 700 mm. de titani Moots, el resultat el marca el temps que fa que el porto, i el segon manillar també de 700 ja fa mig any que és a casa, com també un tercer per si la Betty monta en un futur una niva bike.

    També vaig aprofitar per fer venir una potència d'aquest mateix material, clar que yes.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina