Blue socks ) |
520 |
Arden Race 120 TPI 2.35 |
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
Blue socks ) |
520 |
Arden Race 120 TPI 2.35 |
Mallot paravent ) |
Mallot paravent )) |
Mobiliari de taller )) |
Vols sota la pluja ) |
Gorewear Alp-X paravent ) |
Breu descans i retorn ) |
Entre ermites, jaqueta preferida )) |
R18 |
Valorant si fer ) |
Sense posar peu ) |
De curt a 10°C. |
Dins d’un dilluns fent per descansar, que bé, que bé, que bé, i la Reina torna a ser dins dels Vols mentre jo treballo per mantenir la prudència, fa una estona per una temperatura de 24°C ja hauria tornat a sortir, impera de moment però la moderació.
Una primera proposta la d’ahir que ha implicat de fer sortir el Gran Drac esportiu, arriscat, perquè no és castigador, no, no hi ha mot per a mi que defineixi l’exigència que em comporta, més que els ja de per si exigens Dracs, el fet però és que pilotant, mirant de millor dit, fins i tot hem filmat un video, així quan tornem a imatges i videos de donar-se la pensada compartirem.
La zona per aquesta breu aventura sempre propera el tercer Mirador, l’estona a dalt del Gran Drac esportiu no superior a les dues hores, o proper, les característiques de lleugeresa, de pneumàtics a la pressió justa, un conjunt de frens ara a punt de ser un altre cop ben rodats per uns disc nous i ferodes però ja aquest punt inicial el seu comportament el defineixo com d’impresionants, un seient a una mica més d’un pam del terra, i una direcció molt precisa, literalment amb aquests detalls esmentats marquen un comportament dinàmic per a mi molt excepcional des del primer segon, l’única diferència avui entre Dracs i el Gran Drac esportiu és que encara avui aquest darrer la distància recorreguda vers els primers és més elevada, i el temps dels Grans Vols també fins fa una setmana, perquè els Vols en dues ocasions ja el superen, no encara quan parlem de la distància. Però d’aquí a un cert temps, espero, els Vols superaran el temps i la distància mitjana dels Grans Vols, però aquesta situació és una característica excepcional motivada per la nostra manera de gaudir de la disciplina, si no, no seria el cas, perquè res proper pot iniciar-se a tocar de les quatre o les cinc del matí, i posar peu a la mitja nit tocada, com a praxis regular d’oci a casa, el Mirador dels Dracs, aquests darrers, espai i Dracs ho tenen/ien com una normalitat, cert també que no recent, possiblement sí propera, m’agradaria, perquè la Ruta de les Sogres ha de donar pas a una nova ruta ara a aquest tercer Mirador, podria posar-hi títol, la Ruta dels Santuaris, però no cal mantenir aquesta capçalera, sí que puc dir que és un privilegi preciós poder proposar-la.
Principat |
També pot passar que aprenguem a ser a dalt dels Grans Dracs i la situació es torni a revertir, és a dir que féssim sessions maratonianes també a dalt d’aquests Grans, però passarà un cert temps en tots els casos doncs ara estem reiniciant tot just els Vols de Drac, i els Grans Vols com a concepte són singulars, la Reina no hi és encara, i de ser una posible opció, aquesta seria una decisió personal, en tot cas estaríem tot just començant fet que implicaria d’una inversió de temps important, en cap cas d’avui per demà, sí que guanyaríem molt de temps si a nivell d’aficionats ho concentrem a circuits tancats i prou, ho dic perquè jo he iniciat aquesta via en primer terme sota la supervisió de monitors i en una sola jornada he avançat anys, ha anat tan bé que repetiré curs i nivell, ara encara no, han de passar quilòmetres a dalt del Gran Drac més lleuger per passat un temps prudent tornar-hi per mirar de consolidar aquestes tècniques ))
També tinc una proposta per fer venir un segon Gran Drac esportiu, doncs deu anys després de l’arribada de la meva generació, que no de la meva unitat que va venir el 2019, ara ve una segona generació, únicament d’aquest unes poques unitats, del meu crec recordar que n’hi ha uns tres-cents, ara aquesta nova generació únicament la portaran un temps molt breu, i no seran més que aquestes poques dotzenes, i en aquesta ocasió es comercialitzarà durant tres o quatre mesos i prou segons informa l’importador i la fàbrica. El color dificulta aquesta opció per a mi, perquè jo estic per com l’On One, com el Gran Drac esportiu actual, sempre blanc de poder ser, i tot i així també ho he de valorar, si realment ve, de si vull renunciar a aquest color, i que entre d’altres aspectes fins fa dues setmanes també oficialment s’afirmava que no vindria cap d’aquestes unitats de nova generació a Europa.
A l’hora que quan parlem de pneumàtics els Ikon estan a casa de forma continuada amb el pas dels anys, és a dir Maxxis s’imposa, amb els diferents Grans Dracs amb el més lleuger no es mourà en cap cas dels que porta perquè el seu comportament dinàmic és excepcional, aquest Gran Drac és tant però tant extrem que la possibilitat d’evolucionar els pneumàtics és zero per a mi, i ara m’adono que com el darrer Vol, fa uns dies també vaig haver de tornar després dels cinc primers quilòmetres, en aquesta ocasió perquè les pensades no anaven lligades a la concentració necessaria per poder mirar de pilotar, així el Gran Drac esportiu el tinc pendent encara sobre si faig venir uns pneumàtics un graó més extrems, em venen el cap quan parlo de Vols les The Raven de NoTubes, amb unes característiques per a mi molt difícils d’explorar, quasi que per ser molt específiques encara avui deu any després no les entenc prou bé, sí que d’estar disponibles avui serien una realitat a casa, amb les Ikon de costat, les The Raven a Finale necessitaven d’una pressió determinada segons el tram de dia una, i segons el tram de nit una altra, crec, quin nivell requerien aquests pneumàtics, i quina manca d’aquest tenia i tinc jo passats ja catorze estacions, que aviat és dit, del 2009 el 2023 quasi res, tot evoluciona, llegia que a aquest any no hi ha WEMBO sí UCI un altre cop.
En tot cas si em centro en repetir amb les gomes que porto ara en el Gran Drac més esportiu crec que no serà el cas mantenir les del darrera així que novetat en principi n’hi haurà, i a on els propers pneumàtics requeriran d’endinsar-me en el món de les pressions i les temperatures, així com també dels minuts d’ús i les condicions ambientals d’aquests durant el tram, renoi, renoi, renoi, i no és novetat, les NoTubes ja ho requerien, i en menor grau les Ikon, justificat perquè el 2009 les The Raven eren la darrera evolució de pneumàtics en 26”, i les Ikon són de les darreres en 29” passats ja quasi quinze anys de la primera i darrera importació de totes aquelles Maxxis en 29” des dels USA gràcies el Primer Ministre, i ja no recordo quin model era no sé si els Ardent o les Crossmark evolucionades per en Sauser encara en 26”, i únicament en la versió de les pesades i quasi extingides avui UST, a on encara no hi havia en cap cas l’opció d’avui tan extesa en TR, i molt menys EXO ni tampoc 2C, ni 3C, que emocionant va ser, que emocionant és, i quin privilegi si podem gaudir de les properes evolucions, aprofito també per comentar que estic fent una llista per muntar a aquest tercer Mirador un petit i modest espai per poder fer tots els manteniments, dels Dracs i dels nous i diferents Grans Dracs, a veure, a veure també ))
Principat |
Cal esmentar que cada Drac, que cada Gran Drac requereix del seu equipament específic pel genet, i el de dimarts que vull i tinc previst anar a provar també requeriria d’un equipament diferent dels dos que ja disposo, si finalment aquest ve cap el Mirador, des del cap, amb els diferents cascs, fins els peus passant pel calçat, és a dir, d’aquestes disciplines més noves no tinc ni idea de quins equipaments necessitaré finalment, de ser hauré de començar quasi des de zero, i no passa res, a l’inrevés. El què sí vaig tenint clar és que han de ser equips molt lleugers, molt, també que siguin molt còmodes, i a l’hora molt resistents, idèntiques característiques com els que portem durant els Vols. Com a dificultat que ja és una norma com ho és que no hi ha massa informació sobre aquests aspectes, vull dir com us deia fa uns dies no sé diferenciar prou bé els equipament més maratonians per a nosaltres, i els equipaments per les E-bikes, dic per casa tot i que avui per avui no els requerim, sí que rodem com si hi siguessim, tot té, tot requereix del seu punt de reinici. Amb les gravel em passaria el mateix, per sort ara per ara no obrim aquesta porta, no l’obro si més no jo, hi ha una llista extensíssima d’equipaments també propis d’aquesta disciplina derivada llunyana de les originaries monstercross i que tampoc sé diferenciar. Però pel cas que m’ocupa si per MTB ja tinc dificultats tinguent un criteri clar, de decidir-me per uns mitjons, per a mi un punt importantíssim, per les noves disciplines no vull ni pensar en el temps que necessitaré, de fet del Gran Drac del 2019, únicament tinc els guants, el calçat no m’ha funcionat, i el casc, bé sense comentaris, no he avançat ni un pas en aquest aspecte, del darrer sí que tinc els primers dos equipaments complerts, i com us dic horrorós un d’ells, per l’extrema rigidesa que presenta de cintura, del segon del mateix material que els Hirzl que són deliciosos, únicament hi he anat un sol cop, i no puc valorar encara si va millor, i a part que com els guants també requereix de sortir i sortir amb ell perquè s’adapti correctament, i amb una sola sortida no hi ha informació, amb el primer equip després de vint-i -tres Grans Vols estic proper a quedar un altre cop lesionat, així doncs del possible segon Gran Drac de dimarts seria com us deia tornar a començar.
MTB, MTB, MTB.
R18 |
Trabuco Max |
És a on som, i d’on vinc, salvada la 12, dimecres va ser una jornada arriscada, i dins de la 13, fa dos dies que l’horari dels Vols és excepcional, de fa anys que no coincidia, fet que comporta de tornar a aprendre a triar els equips ideals, si no surts de nit a aquest nou Mirador l’escalfor té un to molt proper, en tot cas de l’aturada de divendres, que no va ser de descans si no per ser proper a una vella lesió a avui el tram és perfecte, perfecte, i l’hora dels Vols innovadora, realment un redescobriment dins d’un tram vell, perquè no som d’ahir motiu que pot passar que sigui una repetició, i ho és, però el motiu ve donat perquè dins dels Vols, l’agenda com ahir, com avui coincideix en l’hora dels Vols, i ara quan això passa, si més no com ha passat a les darrers 48 hores, he invertit el tram horari per seguir sortint, perquè les ganes de ser a dalt del Drac ajuden a fer-ho possible, i a fer-ho tot, que bé.
Les S-Phyre han acaparat el 100% dels Vols, sense excepcions, així doncs he de precipitar l’arribada del quart joc que conformi els dos jocs per a cada u, també que bé, és que des que les vaig posar en marxa no han deixat de sortir a cap dels Vols.
El primer nou grup de mitjons senzillament de 10/10, indica 15°C >25°C, vull dir els Gore i els Mavic de 15cm molt bé, molt bé fent equip amb les Shimano noves. Esperant també a passar a recollir els nous mitjons italians, veurem, veurem, en tot cas amb un tercer Mirador ens obliga a coordinar, i coordinar entre Miradors, sempre un privilegi però. Els mitjons Gore nous curiosament crec recordar que també estan fabricats a Italia. La sensació amb els Gore molt bona, són alts però quasi que diria que perfectes, falta rodar amb ells més estona, però rondant els 15-20°C molt bé, fent equip amb les S-Phyre, veurem quan ens endinsem de ple a la primavera.
Mallots paravents de màniga curta, Gore i 7Mesh, culots pirates paravents Pearl Izumi, i sense ser paravent també Pearl Izumi, així com culots curts 2in1 Gore, tèrmiques totes de màniga curta, dues de tardor la resta d’estiu. Avui he sortit 100% d’estiu excepte la característica de mallots de màniga curta paravent, avui ha sortit també idèntica, i les S-Phyre les protagonistes de tot plegat, i tant.
Avui he sortit amb Ardent Race, DT240, i llanda Arch davantera, bé però no fantàstic, és que la DT190 amb els Ikon és molta DT190 amb els Ikon. Així tornaré a la rodar més proper el XC, també menys densa, però més rodadora, i menys dolça baixant.
Sense menjar, 500 ml d’aigua, coincidències, una, ja de tornada.
La ruta avui ha sumat tres ermites, així doncs tres mil anys, renoi. Segueixo sense poció màgica, per tan sense les esperades Falgueres, caldrà esperar )
MTB, MTB, MTB.
Equipament curt amb pirates tot paravent, la resta 100% d’estiu.
Avui quasi que no hi ha Vol, endolorit pel test d’ahir, renoi, aquesta matinada pensava que no sortiria per les molèsties que he tingut de lleugeres sobrecarregues generals, que en cap cas estic predisposat a tenir, a reviure, i sensacions que res tenen a veure amb els Vols, sí en mirar de millorar les condicions dels genets dins dels Vols. En tot cas mantindrem més converses amb el tècnic per mirar d’evitar una sensació com la d’avui que el 2019 em va deixar fora de partida, i si no pot ser cercaré una altra via, en cap cas vull arriscar-me a una nova i llarga aturada dels Vols ara que estem en una bona seqüència, vull dir que no comprarem ni un número en aquesta direcció, ni un.
Avui dins del Vol un altre cop amb sensacions oblidades o quasi perquè avui bé que les he recordat, i a mesura que passaven els minuts pitjor, fins el punt que no podia fer les transicions de dret a assegut, per tant el pas d’ahir cal desfer-lo, del tot, sense dubtes, no per res però quan penso en el 2019 avui la percepció era rara, m’ho he agafat amb humor, perquè el problema comença tot just ara, i per tant la 12 serà rara, i la 13 de ser no tindrà aquesta connotació, confio.
Coincidències, cap, aigua zero, menjar zero, tot i que abans de sortir he fet un mos, un entrepà de xocolata, platan i tomaquet, i he pres una beguda reconstituent, no els super dàtils, sí ahir però, i abans d’ahir dues racions d’aquests, abans i al vespre, passada la mitjanit.
Crec que faig aquesta aportació perquè avui les sensacions han sigut de molt risc, dubto que amb elles pugui haver-hi tram, millor dit estic segur, decidit a fer sense aquestes, i tant.
Les S-Phyre molt bé, el mitjons nous ja han arribat a destí, ara recollir-los i veure si hem encertat en aquesta llarga i entretinguda selecció, venen també mitjons italians, ja en tenim uns i són de molta qualitat, repetim doncs, i veiem si aquests nous també ens funcionen. Aquests darrers un joc són germans d’un dels jocs de S-Phyre blaves amb el logo, la incial en gran i prou de la marca en color blanc, els altres són negres amb el nom de la marca en blanc, van també a 15 cm com el primers seleccionats que ja han arribat.
Pensava mentre tornàvem que millor entrar amb els Ikon actuals, i nous això sí, i no valorar una nova opció, indiferentment de si pensem amb uns Recon, uns Pace o una opció mixte Forecaster-Ikon, si aconseguim mesos de regularitat garantirem amb els Ikon una certa tranquilitat en evitar innovar en aquest punt, així sumem sobre segur, avui he baixat la pressió del darrera, rondant els 1,7 bars, i molt bé. Això sí sense mostrar pèrdues d’aire el meu pneumàtic del darrera presenta multiples pèrdues de segellant, curiós, fa cosa de mirar.
Avui hem obert part d’una nova ruta, que emocionant, és el què té haver obert un nou Mirador, tot és nou, que bé, que bé, que bé, i això ens premetrà ampliar sense intensitat i sense esforç, la distància.
7Mesh-Gorewear preferit )) |
Anem bé, que bé, estic dins dels Vols, i ara per ara van sortint sols, sense propòsit, i amb un fons de possibles aventures de llarga durada, i tant, aquests darrers mentre rodo, a l’horitzó veig el Turó, hi penso en la de Santuaris a coronar, i tant, i sense propòsit la pensada és reiterada, i a on en fer-ho milloren a cada Vol, el pensament en forma de mots és hi anirem.
Equipat ahir de curt amb paravent, avui 100% d’estiu, i bé a 19°C i de 10/10, millor encara. Les S-Phyre millor que bé.
Coincidències una, aigua 500 ml. sense menjar, sense incidències, les bikes no van bé, no, van millor que bé, van molt bé.
2018 |
Hi ha dies per a tot, avui una triple inciativa a omplert la jornada, tota i per aquest motiu són de qualitat, tota centrada en els Vols de Drac.
MTB, MTB, MTB.
El d’avui, de Dracs, no de Gran Drac de dues rodes, a on amb una hora tocada n’he tingut prou, renoi quina intensitat, i quina concentració que requereix cada minut mentre ha durat el Gran Vol.
Els Dracs a punt, els trajes de gala també, a veure com evoluciona la setmana, en principi hauria de ser positiva, molt, sigui quina sigui la finalització d’aquesta, perquè sense Vols venint d’una seqüència de 6/7 a l’onze, que no tinguem aventura a la dotze no implicarà de cap sensació nova, oi?
La Transportadora de Dracs no deixa de tenir pretendents, curiosa la demanda, i bé no hi ha la intenció de cedir, crec recordar que les noves porten motors de menys cilindres, i menys cm3, això sí molt més evolucionades que la nostra. El Gran Drac més nou, també té la mateixa situació de demanda, costa entendre aquesta situació, però en tot cas d’haver de ser, és millor tenir aquesta situació, segur.
No he fet encara el pas de les S-Phyre, de la segona parella del segon joc, primer esperaré crec a recepcionar els nous mitjons, i un cop aquí després gestionaré l’arribada d’aquestes. Tampoc he fet el pas del tercer Aether, ara blanc, també pendent però en aquest cas no estic esperant a res, senzillament estic gestionant la vinguda d’aquest, en un futur únicament anirem amb cascs de MTB, ara encara no. Els mitjons són ara els protagonistes, si funcionessin en repetirem més d’idèntics, i tant. No molts més, en venent tres i quatre, i si van bé sumarem fins a cinc. Curiós que Mavic i Gore coincideixin en definir la gamma com a Essential, Pearl Izumi també coincideix amb Gore en algunes edicions-temporades, també molt curiós.
Avui entrem a la primavera, fa uns minuts que hi som, a veure si les darreres protagonistes fan acte de presència, necessitem la Poció doncs sense ella Destructors, Constructors, Fades, Reines, i genets, sense ella anem molt i molt bé, però les Falgueres Màgiques han de ser-hi, en tot cas el Pilar de dos el de l’espera es torna a imposar, s’està bé, i si les Falgueres venen al tercer Mirador encara anirem més bé. Hi penso mentre rodo, penso en la sempre eterna presència d’elles al primer Mirador, com al Baix Montseny, i en la seva absència ara, en tot cas esperant properament ho tindrem aclarit, o no i caldrà augmentar les distàncies, i per això tornarem a posar-nos a sota del Pilar de l’espera, aquest, aquest 2023 coprotagonitzarà amb el Pilar de deixar anar pes, millor dit els més significatius, i per fer-ho únicament ens caldrà assumir una mica millor les circumstàncies, perquè no podem augmentar encara avui les distàncies, de seguir així hi serem, i aleshores podria ser que coincidíssim amb les Falgueres. De no coincidir-hi també estarà bé, perquè una part serà fantàstica, hi serem, sense elles sí però gaudirem de ser els Grans Vols amb els Dracs, i sempre rodant els dos primers espais també les tindrem.
Avui mentre estava dins del Gran Vol de dues rodes les molèsties de la zona de la cintura han sigut inexistents, segurament pel breu temps, per la curta durada d’aquest. Únicament he rodat en mode 3 els darrers quilòmetres, la resta en mode 4 sempre, i he de dir que és a on sóc, el quatre sense poder mantenir el tres, venint del dos fa molts mesos, i també de l’u però sense ser-ne conscient mentre hi anava ))
MTB, MTB, MTB.
902+190 |