Vols sota la pluja ) |
Les molèsties de la cadera han quasi desaparagut, i a cada Vol poc a poc una mica millor, poc a poc, la Reina ella ja doble el temps del Vol puntualment, i fa la seva, encara em costa de creure venint d’on venim, i tant.
Gorewear Alp-X paravent ) |
Sortim els dos ara, però no a l’hora, i això intueixo que serà determinant pel proper SOLO, de ser, de ser.
Demà tinc la que serà la segona visita relacionada en part per aquest motiu de la cintura ara amb unes noves especialistes per mirar de treballar l’allunyar-me d’aquesta intermitent però reiterada també fragilitat, a veure. Bé, veure no veuré res ara, però la determinació i la perseverança són qui marcaran la diferència, oi.
Entremig hi ha hagut dos Vols amb els diferents Grans Dracs, amb el més lleuger vaig visitar els dos Miradors, SV i GR, bé no és exactament així, però conceptualment sí, i amb l’esportiu ahir vaig anar fins a Arenys, no el del primer Mirador, i aquest punt vaig girar cua, una Collada llarga d’anada, i una tornada desfent-la aquesta darrera va ser literalment memorable. Vaig girar cua per evitar tornar de nit a temperatures a on no controlo gens l’adherència dels pneumàtics, durant el 2020 els pneumàtics d’origen es van deixar de fabricar després de quasi deu anys, fet aquest de deixar-se de fer que va coincidir que jo estava començant a gaudir fins i tot en moll, pel comportament super previsible sempre, amb la nova evolució de pneumàtics molt més adherents no sé preveure si estic proper el punt de trencament d'aquest adherència, i menys a temperatures sota zero o properes si hagués anat fins el Principat, per això ahir a Arenys a quarts de sis de la tarda vaig pensar, és hora de tornar. Un cafè breu a aquest punt de retorn, i tot seguit inici de la tornada, a aquest mateix punt fent també un cafè el maig passat vàrem concretar la primera visita del tercer Mirador.
Breu descans i retorn ) |
He de pensar que aquests dos Grans Vols són motivats per haver descartat el segon nou Gran Drac de dues rodes, i haver també contestat formalment que no reservaré la segona generació del meu Gran Drac més esportiu. Motius germans d’aquestes dues negatives tot i que a certa distància entre elles, com ho són que l’extrema de casa la de dues rodes em fascina, i l’extrem de casa em captiva, de la primera el darrer Gran Vol fins i tot vaig rodar en Mode 1 durant uns minuts, la resta en Mode 3 i 4, del segon ni una sola vegada vaig obligar durant la sinuosa ruta de la Collada a haver de fer treballar el diferencial autoblocant, diria que puc afirmar que han sigut dues jornades impecables, a l’hora que rematen unes jornades dels protagonistes principals de sempre com ho són els tres Vols de Drac durant aquests darrers dies.
La resta de jornades des de dilluns fins dijous aturat esperant, donant temps a poder recuperar les bones sensacions de la cadera, i ha anat crec que molt bé, veurem si ho consolido.
Cada dia dins dels Vols de Drac sempre entre tres i quatre ermites, a on a partir d’ara esmentaré 1K, 2K, 3K, i així segons el número d’ermites visitades si són 1, 2 o tres o més, la Reina ahir va fer un 8K, és a dir 8.000 anys d’històries de la suma de vuit ermites, jo aquest tres dies sempre entre els 3K i els 4K.
Entre ermites, jaqueta preferida )) |
Ahir volia sense ser un propòsit prioritari, pujar al Principat a cercar uns segons mitjons alts i un sotacasc, ara però ja tots dos d’estiu, així com investigar noves opcions d’equipament que m’ajudin amb el Gran Drac de dues rodes per mirar de no carregar la cadera, però l’objectiu no era aquest darrer, que també, si no que era gaudir de l’experiència de pilotar el Gran Drac més esportiu indiferentment del destí, aquest el del Principat era un molt bon argument, i com us esmento a Arenys ja va quedar prou justificat.
La jornada anterior tenia previst amb el Gran Drac de dues rodes fer un Viena, en aquesta ocasió entranyable per la possibiltat de fer-lo molt ben acompanyat, vaig fer el Viena de Cabrera però la moderació va proposar de fer sol sense sumar més, i va anar molt i molt bé. A la propera a veure si m’animo i no el faig en solitari.
R18 |
Curiós perquè dilluns també vaig fer un Viena a Salt amb la Transportadora i tampoc vaig portar a terme el què anava a fer del test dels segon Gran Drac de dues rodes, i va quedar descartat ara per ara.
És a dir en les dues ocasions vaig fer els desplaçaments però coincident també que no vaig portar a terme cap de les dues gestions que anava a fer, i torno a compartir que el resultat de no fer-ho és de 10/10. Ja no vull ni pensar si em decideixo a portar o a portar-les a terme quines serien les sensacions si no fent ja són tant bones, que bé, que bé, que bé.
Valorant si fer ) |
A les dues sortides una reflexió curiosa em va fer aturar a les previes, curiós, molt curiós i a l’hora molt satisfactori també.
Sense posar peu ) |
Equipats dins dels Vols amb paravent sempre de mallot, amb i sense màniga llarga, 2in1 de culot curt el genet, i la Reina pirates, la resta de l’equipament 100% d’estiu, sempre amb les S-Phyre, i alternant els nous mitjons de 15cm. de Gore i Mavic , beure entre 250 i 500 ml d’aigua, sense menjar, i ahir a esmentar per excepcional amb moltes coincidències, sobretot grups de gravels, renoi, renoi, renoi. Incidències una, el Cateye del darrera s’ha mort, ara porto el de la Vicious )
Hauré d’intervenir el torniol de la puntera del Drac, i substituir el disc davanter del meu, amb això estarem el dia, super bona notícia com ho és que amb un simple reset del 520 i ja tornem a rodar amb aquesta petita joia, que bé, que bé, que bé.
Dels dos Grans Dracs no he aconseguit amb el més esportiu els darrers quatre anys portar a terme ni una sola millora, únicament en tenia una i prou per fer a aquesta joia del comportament dinàmic, com ho és aconseguir rebaixar pes, però no he pogut entendre, comprendre com fer-ho, més clar ho tinc si faig referència a llandes, frens i pneumàtics perquè la distribució de pesos és equilibrada, 1/3-1/3-1/3 curiós, però amb res més de tota la resta del conjunt, ja que aquest equilibri de la distribució dels pesos són els responsables d’aquesta memorable experiència el volant des del primer segon, i per tan per no arriscar-me a perjudicar aquest notable conjunt no he fet res ara per ara. Del més extrem, el de dues rodes és que tot just fa tres mesos que és a casa, però si seguim el mateix patró del primer Gran Drac cap serà properament el número de millores a portar a terme, fora únicament d’unes manetes regulables en distància que han sigut les modificacions realitzades. Pneumàtics, rodes, i frens com del Gran Drac més esportiu són un festival, d'un nivell d'excepció, que fa que no tinguit opció fora de passar a llandes de carboni, que no és a on sóc, en cap cas.
De curt a 10°C. |
La temperatura més baixa dins dels Vols, 9°C, i dins dels Grans Vols, ahir a 5°C proper a la Molina, per sort no era amb el de dues rodes, amb aquest sempre rondant molt proper els 20°C.
Dubto si tornar a Gobi, però és que amb el Tune vaig comodíssim, ho penso per si pot ajudar a aquesta cadera, però he de dir que no hi veig relació directa, indirecta podria ser i és el motiu d’aquesta pensada, ja vaig rodar durant el 19, 20 i el 21 amb el Gobi, poc però ho vaig fer per aquest mateix motiu, i va funcionar, de decidir fer-ho estaria bé perquè amb la tija Thomson des del 2017 i no la Moots, amb aquesta les guies de carboni dels candidats no són un inconvenient, en cap cas, sí la comoditat dels Speedneedle, si segueixo amb aquests darrers en vindrà un tercer de quatre en total que necessitaria si finalment monto els nous Dracs restants.
Ara a descansar, i demà veiem on sóc, a l’hora de dinar si tot va bé, Vol, i a primera hora de la tarda visita al centre especialitzat per aquesta cadera, ara però passada aquesta setmana molt més recuperada.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada