Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, d’abril 09, 2023

Una altra a mínims )

Dins dels màxims, a la 14 un 5/7, sempre de fa uns pocs mesos, quasi més proper a setmanes, que també dins d’una seqüència preciosa, ara mateix la Reina és dins d’un dels breus però repetits Vols de Drac mentre jo descanso i on em recupero d’una molestia puntual de cintura provocada aquesta per una armadura duríssima de cintura, necessària pels Vols del Gran Drac de dues rodes, i a on puntualment he hagut de prendre un calmant, ara però passades les primeres hores ja marxaria a pedalar, per prudència però esperaré a demà o si puc esperar millor a dimars, veurem perquè ara mateix en tinc moltes ganes )

La Reina equipada avui com ahir, idèntica perquè quan portàvem dos quilòmetres vàrem girar cua cap el Mirador, per diferents motius però per mateixes sensacions de molesties varies, així que l’equipament d’ahir va quedar a punt pel proper Vol, en el seu cas el d’avui. 

Les bikes, ahir va arribar l’útil per mirar de retirar el torniol del tensor de la cadena, ara se’m fa llunyà atacar aquesta petita reparació, no ho veig del tot clar tot i que l’eina/es, són dues, es veuen molt sòlides, i tant. Una cabota passada sempre m’ha inquietat a l’hora de fer la seva extracció, renoi. 


Els Ikon presenten moltes fugues de segellant, millor, perquè perden poc aire, i això indica que els portem el seu límit raonable entre comoditat i eficiència rodadora, i sobretot que quan parlem de pneumàtics no hi ha consells a donar, hi ha informació a compartir, res més. Amb això vull dir que esperaré a posar els propers Ikon del darrera, parlo en plural, que bé. El disc devanter no tardarà tant perquè aprofitant que no he sortit avui, i que ahir ho compto com que tampoc, seria un bon moment  per fer-ho. Valorant de fer venir 25 jocs de ferodes orgànics, en tinc encara però estaria millor fer-los venir, els tinc a punt a la cistella. 

Un Sol acollidor entra per l’ampli finestral, a fora 19°C com a dins, el primer Destructor em mira de reull, no diré que fa por, sí força respecte, l’inquieta segur la meva aturada, no a mi, sé que controlar-se és una disciplina, una super disciplina, però en el meu cas fer-ho els hi ha permès a tots el retorn, entre d’altres sense el tercer Mirador no hi hauria l’aventura, i sense aquesta poc compartiríem, que millor dir exposaria, aleshores sí fa respecte, però caldrà mirar de descansar a les properes hores per reiniciar el Vols de cara a demà, o millor dimarts, pensava ara si seria bona idea sortir aquesta propera nit rondant els 9°C, en tot cas el Destructor en respirar aquesta pensada els ulls li dibuixen un somriure, i tant, i tant. Millor però demà de cara el migdia valoro si dins d’una càlida temperatura és prudent refer l’aventura, que bé, que bé, que bé. El segon Destructor és amb la Reina, tot i ser al paradís del MTB, que no Collserola, cal que un esclafador l’acompanyi, i qui millor que un Destructor de Murs invisible ))


R18


El dimarts tinc un breu tast amb un Gran Drac de dues rodes que com us vaig esmentar multiplica per dos el pes de l’actual, res novedós quan veiem la relació de pesos entre les nostres i les elèctriques, són tot paraules majors per a mi, ho sé, m’equiparé si encara mantinc el criteri de fer-la, motivat aquest dubte perquè entre que el vaig anar a veure dilluns,  i el mateix dimecres, ja el tenien aparentment compromès, curiós perquè el mateix dia que hi vaig anar ja vaig fer per concretar, però no vaig rebre cap resposta, i ara podré fer el test però sense la possibilitat aparent de fer venir el Gran Drac directament cap el Nou Mirador si aquesta  prova fos positiva, com deia m’equiparé un xic més lleuger per afavorir les bones sensacions d’aquesta  fràgil i exigent cadera. 

He de seguit cercant les Shimano, les 902, poc a poc com tot el moment finalment coincidirà amb la necessitat d’ara. Si hi ha Vols a aquest ritme de sortides valoro de fer venir una nova generació de mallots per la Reina, veurem quan la resta d’armadures de gala d’estiu surtin del seu descans si aquesta proposta agafa prou força. 

Avui pensava en començar a muntar les dues noves bikes, ara però mentre estic relaxat escrivint pensava que potser millor muntar pneumàtics de MTB,  així com uns plats més prudents a les velles, i així  ja estarien a punt per sortir, tot i que certament ara no estic per aquesta darrera opció, i sí per la via de les noves, i tant. Esperaré però mirant que el llegir no ens faci perdre l’escriure, primer Vols, i Vols i més Vols, i després el mateix, per finalment, de ser, ja proposaré si cal o no treballar sobre les noves bikes, tot sigui que m’hi posi i la possibilitat passi a ser un fet consumat, OMG!!!

Amb el primer Gran Drac de dues rodes va ser així, i no és un pas menor )

He de repassar, revisar les bosses d’eines de totes les bikes, per costum, perquè és una zona on la humitat és molt present, i cal que les eines estiguin en bon estat quan ho requereixes, que a casa és mai, però sempre hi ha un primer dia, segur, segur, i a aquest estarà molt bé que ens funcioni el recurs. Fa anys per exemple que no fiquem càmeres, la darrera vegada veníem de Blanes, era a pic d’estiu ja arribant el Passeig dels Anglesos, i la bike de la Reina va requerir-ne d’una, fallava la vàlvula no el pneumàtic, a aquest punt vaig preferir anar el Mirador a buscar la Transportadora, doncs no portàvem càmeres específiques pels estrets Rambler, crec recordar, doncs el pas dels anys esborra selectivament, sí que recordo una xafogor horrorosa, i mirar de reparar-la se’m va fer costerut més que pujar a buscar la VW. 

Esperant així doncs, segon Pilar, i s’està bé de mentre, mtb, mtb, mtb

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada