Sí remarcar que la percepció pedalant amb les lleugeres Privateer d'estiu vers les MX140 d'hivern és de fer una pedalada amb les Giro sense fer força, fet que no es va veure reflexat amb el temps, 48' és un temps estadístic dins del gruix de la campana, és així, però per intensa aquesta sensació de lleugeresa fent el Tintorer curt crec que l'he de compartir, de comentar.
Fa uns dies que persevero, que us exposo que mentre faig els Vols sumo el gaudir de la bike, i també hi sumo una llista de bones pensades, ahir no va ser una excepció.
Un mar aturat, sense voler, un vent suau, sí tant que el mar únicament en gaudia de ser-ne acaronat, no de fer-ne moviment, un instant aquest propi de pensades memorables, OMG.
L'estiu, ara distant, tant en passat com en present sempre m'ha portat instants com el del mar ahir, pausats en aspecte, intensos en sensacions, l'hivern per ser equidistant sempre d'ell, de l'estiu gaudit i per agudir ve farcit de pensades passades de l'estiu caigut, i de pensades futures d'estius per venir.
Un Vol sense coincidències, sense incidències, amb aigua, sense beure tot i els 17ºC a la rira de Llavaneres a les 14:20, a un quart i cinc de tres per un matí dens de conceptes, d'entre els més densos en anys, fent referència a ser propers a ser interessants. El picapedrers no tenim el do dels Destructors de Murs que amb una mirada mouen muntanyes, per sort, per sort, per poder-ho fer cal també tenir un molt bon fons, no únicament un bon fons com el què tenim els humans. Sense un molt bon fons amb el do dels Destructors ens podríem fer mal, o fer-ne :-)
La bike un 10, encara apurant els discs, sí, amb ganes de decidir si fer venir el pneumàtic nou del darrera, menys urgent ara rodant amb més psi, vull dir que l'Ikon actual EXO 3C TR 2.2 a més psi menys castigat lateralment, i això fa que el seu estat es mantingui millor, roda més ràpid, també em castiga més amb els impactes, veurem, dependrà del HM, com? sí home sí, si respira positivament no vindran més recanvis per a l'Inbred, mentre que si el meu correu d'ahir de dues preguntes es difumina en el temps, tant que quan em contesta el constructor, ja no recordo quines eren les preguntes, passaré al plan B i al plan C, el B, reequipar la 26, i el C mirar de demanar una K.I S.H de 26 idèntica a la 29 que estic demanant ara, però diferenciada únicament per les mides que condiciona el fet de passar de 29 a 26, per què si és K.I.S.H passo a 26? el fons és massa dens, i diria que quasi que fins i tot proper a ser definit com a supersticiós, i no estic per compartir avui aquest entorn, perquè d'aquí volaríem directament al Far de Sant Sebastià, i d'aquí a Cap de Creus, i no cal, i no cal, el fet és que la vinguda d'equipaments per l'Inbred que ja ens portaria a entrar directament a la primavera dependrà dels propers dies de com camini a l'avui del meu HM.
MTB, MTB, MTB.
Avui descans de Vol, diria que mirant primer d'aconseguir una seqüència digna de Vols, i en segon terme, passar el dia de descans dels dilluns al divendres, per fer coincidir els Festival dels migdies dels divendres amb el dia de descans, més que res, perquè sense Vols al trenc d'alba, aleshores estaria descansant dos dies, això si aconsegueixo la seqüència de l'hivern del 2013 i del 2014, que crec recordar era potent, i que ara dubto de si estic a aquesta via, o sense veure-ho estic quan parlem de Vols dia sí dia també a la via de la darrera seqüència de Thelma i Louise :-)
He de pensar que no, he de pensar que no, oh yeaaaaah!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada