Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de gener 11, 2016

Baggy

Parlem de la breu experiència als UK amb el culot germà del Gore proposats a l'anterior intervenció. Als UK entre aquest tipus de culot olgat, GT, o Windstopper, o sense cap d'aquestes dues proteccions, una gran majoria dels bikers els utilitzen ara sí ara també, tant com utilitzen com a calçat les Five Ten, i tant. 


Arxiu.

Al cap hi tinc aquestes dues imatges, culots a les antípodes de la licra, i el calçat lluny del claqué més XC, i la veritat és a mi em va agradar molt aquest estil d'equipament, fent referència al culot, puc fins i tot opinar sobre el seu funcionament. 


Arxiu.

En el meu cas amb culot preparat per la pluja vaig arribar a casa xop del cul, l'aigua entrava pel pirata que portava a sota del culot olgat quan el genoll està al punt més alt de la pedalada, en segon terme aquest culot pel fregament m'ha destroçat la punta  i els lateral d'aquesta dels dos seients que ja fa més de deu anys que rodem junts, amb quatre sortides el deteriorament del seient ha sigut important, i quan dic quatre són quatre, tal ha sigut aquests desgast que els dis seients ara van reparats de les puntes amb cinta americana, que tampoc aguantaria una sessió més amb aquest tipus de culot olgat, en tercer lloc exposar el soroll constant d'aquest culot fregant amb el contacte amb el seient pesadíssim i constant, tantes voltes de pedalada com soroll, OMG, en darrer lloc pel fet de rodar sempre amb culots amb tirants, em costa adaptar-me a rodar sense aquests, sense els tirants, no diré que el pantaló em caigués, no, però la sensació sí que la tenia. Tot i aqueses opinions, de ser un altre cop als UK crec que repetiré experiència amb el culot olgat que tinc Madison Waterproof, per mimetisme amb els bons amics dels UK, i de poder ho faré amb unes Five Ten, oh yeaaaah!

MTB, MTB, MTB. 

1 comentari:

  1. Ara al gener del 2017 l’equipament per pluja que esmento a aquesta intervenció està guardar esperant el seu torn per les properes 24 hores SOLO :-)

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina