Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de gener 06, 2016

S-Works

Sense dubtes, de les millors opcions XC radical, un valor sempre segur. 


Fent referència a radical al fet de ser prou tècnic com per no haver de baixar de la bike a les zones més tècniques. En cas de fer-ho, d'haver de posar peu no sé si tenen la resistència  a l'erosió de les extinguides Mavic Fury, en directe són les S-Works molt minimalistes, per això del seu atractiu per a mi, menys molts cops és més, és cert, també ho és que d'anar fins l'extrem amb aquest concepte, la complexitat de perseguir aquest minmalisme extrem el Single Speed és un portal tan gran que costa de quedar-ne fora, com en el meu cas, com en el meu cas, aleshores aquesta proposta de ser jo un bon baixador ja seria el meu calçat de MTB, no és avui per avui però el meu cas tampoc ja el meu objectiu, he de pensar positivament. Baixant he arribat a on he arribat, limitat per una arribada tardana al Món del MTB, he de pensar, he de pensar, i també perquè no per una arribada tardana a l'espai del Mirador del Drac, clar que yes. Sóc a tram de retirada, lenta, pausada, sí peró passada la barrera dels cinquanta la tendència és clara per a mi, mantenir gaudint és el sender que em proposa el moment, i que jo gustosament estic resseguint, i tant, i tant :-)

MTB, MTB, MTB. 

Segurament si les noves Mavic Fury no estiguessin guardades a casa dins de la seva caixa esperant l'arribada de la primavera més càlida, avui les S-Works ja estarien venint cap a casa, de la mateixa manera que les Defroster ja ho estan fent, pel fet de coincidir la necessitat amb la proposta. També pesa que les properes arribades de calçat per la primavera venen definides per la definició que suposa el mot R, i que aquest 2016 crec que seran la gran revelació a casa si parlem de calçat de MTB Radical, o sense ser extrem, perquè ara, avui per avui pels refredats, les 24 hores SOLO queden molt lluny, demà, demà he de pensar que tot tornarà al seu lloc, he de pensar, ho escric i les imatges dels trails fets als UK pesen molt avui, cert, cert, OMG. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada