Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de gener 09, 2016

Matins

A on l'espera marca el ritme, i tant, pel fet de ser a la porta d'entrada dels Vols. 

La intenció ara únicament és passar silenciosament, sense fer soroll proper al refredat intens, sense patir-lo. Ara per ara ho estic fent bé, crec, ja vaig per la tercera setmana, i tant, i als darrers dos dies costa fer bondat, perquè les mínimes a ple hivern ronden els 15°C, com? sí, sí, el dijous a les onze de la nit a la riera d'Arenys de Mar a 17,5°C, ahir a quarts de vuit del matí a SV a 18°C, al migdia a 26°C, la sensació és al vespre quasi d'estiu, i després durant el dia la percepció és de ser finals de primavera no a l'hivern, OMG


Per a mi però aquestes són cartes perdedores per rodar, calor-fredor-calor a dalt del meu Drac dia sí dia també em porta a un estat alèrgic intens, senyalo el mot perquè ho suposo, no en tinc la certesa que l'origen sigui aquest, però l'agost del 2014 va marcar una abans i un després amb el nivell de prudència vers els refredats, a on ara dins d'ell, crec que sortint-ne, he de seguir aprenent a escoltar al meu cos, si és que tinc capacitat, sensibilitat per fer-ho, perquè sobre aquesta capacitat en tinc severs dubtes. Dic canvis de temperatura fent referència no als que lògicament es produeixen dins del Vol segons els trams, que segur que també en son causa important, però crec que pesa molt aquest entrar i sortir a dies amb canvis tan importants de temperatura, les diferències a una mateixa hora del dia entre setmanes ronden els 10°C, i aquestes diferències són les que crec que fan que entri a aquests estats alèrgics. 

Un inici de jornada amb un cel gris a on el termòmetre no baixa dels 15°C, quasi que em costa de llegir aquestes temperatures, avui és el primer dia a on els ametllers de casa comencen a florir, OMG.

MTB, MTB, MTB.

No vaig decidir-me encara per les botes Defroster en talla 43, a veure si ho faig avui, tampoc em vaig decidir per fer venir els equipaments d'estiu, serà que he d'esperar, unes hores, dies, setmanes.
 
També em pesa en l'ànim de prendre decisions el silenci absolut del constructor HM de la meva futura bike, afegiré ara possible futura bike, no per res, però és que crec que si no moc fitxa, no sé com, aquesta opció va en camí de deixar de ser una possibilitat real i passar a ser una opció passada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada