Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 05, 2016

Un Univers especial

Únic, certament a on el mires i la sensació és única, certament. Escric hi penso, no tinc bike nova, :-)

Costa no decidir-se per una versió descafeinada, però no per això menys evolucionada d'una bike dels grans fabricants, no HM certament, però en definitiva perfecta per a rodar quilòmetres i quilòmetres gaudint també dels Vols, clar que yes, ara per ara però em resisteixo, he de pensar que el meu constructor actual HM està fent càlculs geomètrics, propostes estètiques-funcionals de la meva nova bike, i està fent finalment els pressupostos dels components de la bike que li he proposat, espero, espero perquè s'aguanta no decidir-me per una bike orientada al gran consum que això sigui així, és a dir que el constructor HM estigui estudiant com fer la meva nova bike. 


De mentre espero aquesta proposta del HM, tinc pensent també l'arribada de les botes Specialized Defroster, del mallot Gore Bike Wear Alp-X Windstopper, i en darrer terme, que hauria de ser el primer, dels recanvis de les tres bikes, Yeti ASR-SL, Longboard, i de l'Inbred. De tardar més el HM he de fer venir el pneumàtic del darrera de l'Inbred tot seguit, i perquè no, ja podria anar fer venint part dels components de la nova bike, concretament aquells que serveixin tant per 26 com que 29. Fins ara no he seguit fent venir més components pel fet que pot ser un fre a l'hora de contactar amb el HM, pel fet que ell pot estar interessat amb no únicament fabricar el quadre si no també proporcionar ell els components de la nova bike, de fet a algunes pàgines d'aquests constructors ja indiquen que de muntar la bike ells no accepten muntar cap component que vingui del client, únicament munten els que ells t'estiguin venen, entenc perfectament aquest criteri, o millor dit parcialment l'entenc, perquè una part del client HM no segueix un patró de decisió compulsiu segons les novetats de cada any del mercat, si no que va seleccionant acuradament cada component de la futura bike, si a aquest factor hi sumem que per a cada consulta que fem els clients a aquests petits fabricants HM la resposta va de dies a setmanes, això comporta, provoca anar prenen decisions sobre components de la propera bike. Per posar un exemple, jo amb una marca dels USA HM, a finals de juliol vaig fer una consulta, i ara passats quatre mesos he rebut la resposta, i aquesta és una negativa a una proposta que en origen me l'havia fet el mateix constructor, clar jo durant aquests mesos els hi he anat comprant components de la seva mateixa marca, vull dir ara aquests components són a casa, i ara pel què vaig veient no tindré un quadre d'aquesta marca, per tant aquests components formaran part de la llarga llista de components pel meu nou Drac, com a mínim ja sóc prudent i dic candidats, perquè si aquest factor ha de frenar la construcció de la meva nova bike, renunciaré a muntar aquest components, i els hi tornaré a comprar al constructor HM, per allò que qui espera desespera

Avui és un dia especial, molt especial, oi que sí?

Per a mi la calidesa mentre miro al cel, mentre veig aquest Univers infinit, és senzillament copçadora, molt, mentre el Vol no és, la resignació positiva, però en definitiva resignació, marca cada instant de la jornada, cada instant de descans, d'activitat, de contemplació, de recerca perquè no també de la nova bike, per si és dóna el cas i no camina finalment el HM actual, perquè si ja anem pel cinquè candidat crec recordar, no és important, cal estar oberts a que podria no ser el darrer, oi que no?

Les esperes si són dolces per què no? i si no, bé el mot és resignació, i no passa res, tenim tables per això i no diré per massa més, perquè no ho sé, sí puc dir que les tinc aquestes tables per aguantar una mica més, crec, crec, OMG.

Avui decididament és un dia molt especial, aquesta nit, demà quan despunti el Sol, OMG, OMG, OMG.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada