Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 25, 2013

REDIF II

Poden, i vindran més bikes a casa, entre elles les Retrotec, però quants anys fa ja que IF és una marca de casa?

 

Podrem dir, home si no en tens una no és una marca de casa, jo tinc una Vicious Cycles, i no sé ni un 1% de la història d'aquesta marca, del seu creador, que sí que saben d'altres bikers que mai han tingut una Vicious, i que jo tinc una passió per aquesta marca molt inferior a la que hi té un d'aquesta apassionats bikers, sí jo la tinc però ells també.

A mi això em passa actualment, m'agraden moltes bikes, moltes, moltes marques, i unes m'agraden més que d'altres segons l'instant, o moment a on sóc, si les veig de cop em decanto per unes, si les veig per separat per d'altres, veig una Retrotec, i sempre penso, de casa, veig una IF, i sempre penso, de casa.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada