Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de setembre 23, 2013

Jo encara no m'he recuperat

L'aventura de la SSWC encara no l'he digerit, en cap cas.

Tot gira, i gira, i gira, i sí, tot dóna moltes voltes, certament, certament, per finalment tornar sempre, sempre, sempre al punt d'origen. 

La part III resta aturada, a punt, també, també, també, però aturada, la part IV, no escrita, sí al meu cap, bé, encara ara em deixa aturat, per favor, quines jornades de Single Speed, quins dies de celebració entranyable entre bikers de tot el planeta. 

Veig les imatges de la SSWC, miro de seleccionar-les i, per més voltes que li dóno, per més voltes, torno al punt d'origen, OMG, OMG, OMG, quina aventura. 

Puc dir, moments Single Speed. 


SSWC2013.
Simen i companyia, molt contents d'haver coincidit amb vosaltres. 

Us en poso aquesta imatge, la resta, centenars ara per ara encara únicament pel gaudir dels meus ulls, properes aquestes a ser trabucades a The Great Escape MTB, sí, però a punt. 

Girarem, giraré tantes vegades com creiem que hem de girar, però com si d'un fil infinit es tractés, torno sempre a l'origen de tot plegat. 

Dies de molt Single Speed.

Miraré, desitjo fer un salt, m'ajudes? perquè ara per ara no la puc trabucar, la III, i ni escriure puc, la IV. 

SSWC2013.
Com podia pedalar, com podia pedalar aquest biker?

OMG, quin gaudir de belles imatges de Single, Single, Single Speed. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada