Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de setembre 26, 2013

Roda aturada

Com sona, la roda s'ha aturat.

 IMG_20130913_wheelset.jpg

MTB, MTB, MTB.

I no sé si tornarà a rodar, avui mentre preparo aquesta intervenció sé que les possibilitats són minses, pel fet que el dia que em vaig despertar sense velocitat, sense res que em fes sentir que havia de decidir per no quedar-me enrere, era el el primer dia. Sona rar, a mi també, però és.

M'agraden aquestes rodes, molt, i el seu configurador encara més, perquè et permet muntar la combinació que t'agradaria, i poder veure com serà abans de fer el pas.

Dies de Single Speed.

M'agradaria abans de decidir fer el gran vol, poder veure com seria abans de fer el salt, m'agradaria abans de decidir no fer-lo,  poder veure com serà tot un cop decidit no fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada