Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 01, 2012

Què han de fer les botigues.

Estic refent l'esborrany ara, d'aquí a una estona crònica definitiva, del què us vaig esmentar sobre què han de fer les botigues de bikes per a poder superar l'actual marc establert del "sistema tipus" de comercialització establert pels dsitribuidors que us està ofegant dia darrera dia.

Coming Soon.

Perquè tingui millor ascendent un exposaré confidències meves, millor dit els meus dos fracasos i els meus dos encerts empresarials,  que de ben segur us ajudarà una mica a poder  valorar si estic en posició d'opinar o no, que ja us dic jo que sí, i també un cop finalitzat aquest escrit, vull dir el què estic preparant, acabarà amb un segon Coming Soon, el de "Chain Reaction, Titànic II".


Perquè ara, abans de sortir del despatx per anar a dinar, la porta que obra el pas a aquest sender, el que porta a poder posar fil a l'agulla a aquestes dues cròniques, o fa el d'obrir-se,  de manera clara, molta llum entra a aquest escenari gris d'avui, pel dia vull dir, però com tot, i com no em cansaré de dir, botiguers la plaça és vostra, i tant que sí.


Quan llegiu la crònica please, un cafè, una refresc, aigua, o una cervesa i calma,  molta calma per llegir un missatge bàsic que m'ha portat mesos poder veure'm a mi mateix  éssent vosaltres,  per poder dir-vos què fer.

No és tasca fàcil opinar i dir què fer quan el risc el pren un tercer. Aquesta tasca té un nom,  "corresponsabilitat".

MTB, MTB, MTB.

2 comentaris:

  1. Torno a estar aturat, massa crua, massa espai posar-me al Blog pel què fa referència a projectes viscuts fallits i no fallits.

    MTB, MTB, MTB.

    La torno a deixar al forn, no sé si unes hores, o més, o menys.

    ResponElimina
  2. Les dotze de la nit, i no serà ara per ara.

    MTB, MTB, MTB.

    Per publicar aquesta crònica em cal reposar-la més.

    ResponElimina