Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de febrer 28, 2012

Engin.


http://www.2011.handmadebicycleshow.com/author/engin/

Aquesta imatge és, millor dit, aquesta creació és.

I direm, per què? perquè jo amb una bike com aquesta hi aniria, i molt, estic segur que amb una bike com aquesta la carretera seria el meu entorn, també.

Hores després de preparar aquesta intervenció la veig, la bicicleta la veig i penso, "m'agrada molt"

MTB, MTB, MTB.

El color, curiós, el muntatge particular, té un to de passeig, sí, però jo hi aniria a pedalar i molt.

Un dia però els parafangs anirien a donar un vol, i podria ser que no tornessin, i tant que sí. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada