Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 22, 2012

La bomba, tinc una bomba.

És que avui cercant, parlant amb en Colorado m'ha quedat un dubte veien una presentació, i m'he dit, "no pot ser, no pot ser", i sí, sí que pot ser, i és, mare meva, mare meva, demà, avui no perquè tinc la crònica, una de les tres que tinc preparades del Circuit Montalt, i avui per avui i sempre, sempre, quan fem referència al primer món, primer el nostre país petit, demà a la nit, "la bomba, la bomba, bomba, bomba".

MTB, MTB, MTB.

Ja deia jo fa dies al Blog, que quelcom passava, quelcom passava, mare meva si passava, i tant que sí, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.

Coming Soon.

Us poso una pista.


Demà, demà la posaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada