Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de febrer 24, 2012

De Salvo.

Ja va ser protagonista d'aquest espai, fa temps sí, però sense mirar que vaig posar al seu dia, us puc dic segur que vaig dir, i si no ho vaig dir, ho dic avui, "totes, aquesta i totes les De Salvo cap a casa".



http://www.2011.handmadebicycleshow.com/2011/02/25/2011-desalvo-show-bikes/

Curiós decidir-se per Ritchey, però ja fa uns anys a casa es va perseguir un muntatge tot Ritchey, amb l'ARC, va ser impossibble aconseguir les rodes WCS.

Aquesta seria una de les meves cinc preferides, ara són cinc, bé són més de cinc, però si parlem de De Salvo està entre les cinc primeres, mtb, mtb, mtb.

Vaig a buscar l'equivalent a MTB, que també va ser motiu de presentació a aquest espai, i recordo que anava amb la marca propietat de Ritchey, Syncros.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada