Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de febrer 19, 2012

WE LOVE MERINO.


Rapha m'envia aquesta informació.

És una proposta d'equipament de samarretes de llana Merino.

Jo tinc la tèrmica sense mànigues, i molt i molt bé pel que fa a escalfar ara, aquests dies, no el dia del Pla de La Calma, sí la resta propers a casa, a on equipat de tardor i a on aquesta tèrmica amb la jaqueta  Intermediate i el culot F1, i punteres d'Assos, són el grup estrella per rodar amb el fred i no tenir sensació ós "iogui".

MTB, MTB, MTB

Ara fan una proposta de tres tèrmiques de llana Merino per 120 €, et frena la talla, que jo ja no recordo i no sé veure a la que ja tinc,  quina talla és.

La proposta és interessant, molt, dues de màniga llarga i una amb màniga curta podrien ser, o dues de màniga llarga i una sense mànigues com la que ja tinc.

Un problema si les vols portar també per a tot ús, el logo de sota del coll passades les primeres rentades és mig desintegra, fet que si portes aquesta tèrmica únicament per pedalar no passa res, però si tens pensat que les de màniga llarga et poden fer ús pel dia a dia, no podràs després de les primeres rentades a la Hyundai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada