Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 22, 2012

Entre guants.

Surt el meu germà de casa, i em diu mentre arribava jo de la sortida d'ahir a la tarda, "no hauries de seguir utilitzant aquests guants, i menys amb la ferida encara tendra de la mà", porto els mateixos guants jo encara, fa uns anys que van amb mi.

Aquests són els qui aniran amb mi a les properes sortides, i a partir d'aquí a cercar una nova incorporació, dues parelles de guants són els que tinc sempre, dues d'estiu i dues d'hivern. 


Un consell del germà és una nota escrita amb lletres de saviesa a casa, així que vaig a posar-hi remei tot seguit.


 MTB, MTB, MTB. 


Em costa molt decidir-me pels guants, els que porto ara són pel fet de que no els notes, no sé si els porto pel fet que són una pell més de la meva mà, els propers han de ser així, i tant que sí.


Aquest cop amb protecció al palmell, sí, la resta lleugers, minimalistes, i no vull dir que no protegeixin, no, si no que ho dic respecte a que un cop rodes amb ells no m'agrada haver de pensar en res sobre ells, mtb, mtb, mtb.


Uns guants són com les boixes, roden, roden, i roden, els guants són com les boixes, hi fas quilòmetres, quilòmetres i quilòmetres, i hi són , senzillament hi són.


Punys amb goma no amb Velcro.


MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada