Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’agost 09, 2010

Quan encara no surt el sol.

Aquest matí a quarts de sis, inici del que seria una previsible jornada avortada de MTB.

La intenció, fer uns seixanta quilòmetres de MTB, rodant pel Maresme, el resultat, menys de 20 Km. males sensacions a sobre de la bike i d'una sortida que pintava ahir més que bé, a un KO tècnic absolut.

La Betty descansant encara ara, des de les vuit tocades que és quan hem arribada a casa.

Les errades, la primera no hem descansat, uns veïns adolescents amb els pares fora de vacances han estat trencant la tranquil.litat del barri fins a les cinc tocades de la matinada, la segona, la previsió del temps, no l'hem tingut present, i el cel a les sis del matí era totalment tapat, tercer, ser rigorosos amb l'horari, i més quan estem en certa manera condicionats per la feina del dia a dia.

Les bikes de 10/10.

La Vicious, després d'ajustar els cons de la roda posterior segueix tenint una petita tolerància, fet que em fa pensar que hi ha quelcom més, però no he seguit investigant, veurem avui a la nit si m'hi torno a posar.

Bé, una jornada més de MTB, que suma a aquest petit sac del 2010.

1 comentari:

  1. I amb les ganes que hi anàvem, i tan bé que pinta la Yeti ASR-SL després de les últimes novetats, però la que no pinta bé sóc jo, descansar és bàsic per poder sentir-te bé sobre la bike, i justament va ser el que jo no vaig fer bé, ho vaig fer hores més tard, espero que la cura de son sigui el que necessitava per poder posar de nou la màquina a punt.

    ResponElimina