Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’agost 10, 2010

P.V.P.

Interessants.

No és el millor per pujar, però és una petita joia baixant.

http://www.bike-components.de/products/info/p25396_M-210-Lockout-Daempfer-Modell-2010.html

Una joia pujant i baixant.

http://www.bike-components.de/products/info/p9041_Radium-RL-Lock-Out-Daempfer.html


La perfecció feta realitat, una forquilla evolucionada durant els anys, amb un color mític. El preu em fa mal, com pot ser que per menys de 400 € puguis fer venir aquesta joia a casa. Pot portar disc de 180 mm. No sé si va amb el bloqueig al manillar, que per pesos de més de 70Kg. és necessari.

http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=16769;page=2;menu=1000,2,121;mid=95;pgc=0


Un pedal al límit, però a casa 100% fiable, mentre no hi posis l'eix de titani, i a un preu que fa mesos que és aquest, i encara segueix aquesta oferta. Alerta amb el límit de pes. i amb el color de les molles.


http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=46404
http://www.bike-components.de/products/info/p4637_Egg-Beater-2-Titan-Klickpedale-Modell-2010---Auslaufmodell.html

Jo no he vist mai un pedal més similar a una escultura feta això, pedal. Feble amb el pas del quilòmetres, i per pes similar a un millor pedal, el Crank Brothers Egg Beater SL, però és que el seu aspecte, el del WCS, és difícil de millorar. Alerta amb el límit de pes.

http://www.bike-components.de/products/info/p15833_V4-WCS-MTB-Klickpedale.html

Per a mi les rodes per acabats i per preu. I de 6 torniols per a poder posar discs de totes les marques. Alerta amb el límit de pes.

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=52907


Un dels que jo diria que pot ser "el quadre", i a un preu que no entenc. Jo al seu dia el millor preu que vaig aconseguir va ser de 2.200 €, i era un molt bon preu. No sé si la millora del 2010 del mecanisme per agafar el seient es pot posar a aquesta versió, cal informar-se. A mi en negre m'agrada i molt, però queda la talla M i prou, la meva...

http://www.probikeshop.fr/vtt-xc/Frames/c68/p29267/YETI-ASR-Carbon-Frame-Turquoise/product_info.html

Si el color del seient i diàmetre de tija et coincideix jo per una bike UK o USA el veig perfecte.

http://www.probikeshop.fr/vtt-xc/Saddles/c37/p64748/SDG-I-FLY-Saddle-Blue-White-%2B-SDG-I-BEAM-Seatpost-31.6-Black/product_info.html

Això pel que és i pel preu no és normal. (Shimano M230 SPD Shoes).

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=47507

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=47507

Sort que estic servit de tot, perquè si no això seria un bon tema per passar-hi hores madurant si fer o no fer.

No tots els links van a on han d'anar però si poseu el nom de la botiga podeu cercar el component.

MTB, MTB, MTB.

4 comentaris:

  1. Tal i com dius, preus interessants, jo diria que alguns encara són millorables per la xarxa però, interessant d'allò més, però i sempre hi ha un però o no, "sort que estic servit".

    Ara, avui, ja tot està tancat, l'únca nova incorporació una nova tija de 31,6 mm, amb la New Ultimate tinc problemes ja que al menys amb el meu peu de rei, no arriba als 31,6 i per tant tinc d'apretar molt, de fet massa la tanca, provocant ja, un trencament del cargol de la mateixa per tal de poder subjectar-la, també cal dir que la tanca era minimalista però el fet hi és.

    La Ibis ja ha sortit a rodar de manera provisional, estic a l'espera de nou material per tancar-la definitivament.

    En Colorado pel que llegeixo ja fa dies que es mou però veig que encara no s'ha decidit, evidenment no es tasca fàcil o si, tot depen de lo clar que tinguis el tema.

    Tal i com dius els links, alguns no et porten a la pàgina, ah, per cert us manca la july picture.

    ResponElimina
  2. XAMG, en Colorado des de l'octubre del 2009 que gestiona la construcció de la seva nova bike de 29" i SS, sí, sí, tal com sona.

    Ara únicament esperant que el fabricant, que el millor i més exclusiu fabricant procedeixi a comunicar la finalització de la construcció de la que ha de ser "la joia".

    El que també podria passar és com jo al seu dia amb la VW, que l'espera va ser tanta que el dia que va estar a punt jo ja l'havia descartat.

    El tema tija, jo a la Superlight i portava la Newultimate de 30,9 mm. i perfecte de 10/10.

    No ho sé, la demora de la bike d'en Colorado crec que supera la meva amb el tema Ibis Mojo Carbon Eddy Orange. També cal dir que en el seu cas, el constructor és el més prestigiós del món del MTB, fet que fa que la confiança es mantingui. Sort que jo no vaig participar en el procés final de decisió, perquè avui estaria un xic preocupat, per no dir molt.

    Però seria normal que en Colorado decideixi repensar-se què ha de fer, són molts mesos esperant i crec que estaria més que justificat decidir enfilar cap a una nova direcció amb aquest tema, però no és una decisió fàcil.

    Tema components no sé el perquè el link no porta a la pàgina correcta però és que el link és el link, no puc fer cap modificació. Miraré de posar la direcció però sense aplicar que ens porti directament a la pàgina.

    La foto del mes de juliol és la del casc amb el títol "la calor apreta".

    Tema Ibis, que emocionant.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  3. Ostres, doncs sí que ens raó amb el tema foto.
    He llegit en diagonal, per això no mi he fixat.

    Tema Colorado, saps que passa que quan més esperes i més si és des de l'octubre de 2.009, les novetat cada dia són més i per tant esperar una 29er d'ultima generació no es una tasca fàcil, i les que sortiran, això com els bolets a la tardor, és l'única opció dels fabricants a treure coses noves al mercat.

    ResponElimina
  4. De fet la propera bike d'en Colorado si es capitalitza, que he de pensar que sí, serà "atemporània".

    És una bike pensada per un expert, en Colorado, i construïda pel millor constructor, fet que dóna com a resultat una bike conceptualment evolucionada molt per sobre de les bikes actuals i properes, i per tant de difícil comprensió pel mercat, i en segon terme amb un patró de fabricació desconegut també pel mercat avui.

    Aquest dos factors fan que si bé és cert que les 29" ja no són noticia, la que hauria de ser la bike d'en Colorado estigui fora d'una tendència d'avui, sí però de futur.

    Per confirmar tots aquests termes, tots aquests atributs, cal que la bike sigui a on ha de ser rodant amb el seu genet, avui això no és així.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina