Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’octubre 06, 2009

Test Pre-Roc.















Avui quaranta quilòmetres a ritme alt. Les sensacions bones, la bike silenciosa és un punt a favor, certament. La Superlight, és la millor bike amb la que rodat des de fa uns mesos cap a aquí, encara no entenc com puc anar dret a fons i es comporta com una rígida, és també cert que la pedalada perquè sigui així ha de ser rodona, però dóna un imput d'atacar quilòmetre darrera a quilòmetre.

Avui tot i una calor important, he pensat molt amb això, he vist, he sentit, he pogut gaudir del bon funcionament de la bike, i he de dir que tot i que tinc a punt d'acabar el muntatge de la Yeti ASR-SL, que a nivell de construcció, el quadre és una obra d'art, des del meu punt de vista, no crec que rodi emb ella, és que la Santa Cruz em dóna les prestacions que vull, és més, tinc clar que estic aprofitant el 50% del rendiment que em pot donar com a molt.

He de dir que en cap cas he sortit a escalar parets inhumanes, si no a rodar a ritme alt, però per zona rodadora, això sí no m'he adormit ni un minut, bé sí un parell de minuts per concretar la revisió de la T-5 demà a primera hora, per marxar amb les màximes garanties al Roc.

Tal com he rodat avui, no puc fer un Roc-Marathon, sí un Roc d'Azur. Però ha estat bé per poder determinar on soc i on puc anar el divendres i el diumenge.

Una millora que puc fer a l'espera dels plats 40/26, és la potència de 110/100 mm. 0º, que crec que encara m'aniria millor que la 105 mm. 6º que porto ara, ho dic perquè així aniria encara un xic més a sobre de la roda davantera i no crec que perdes prestació baixant. Però això serà passat el Roc.

Avui he encarregat ja el muntatge de les rodes DT240 Disc-Aerolite-No Tubes ZTR Olympic, no sé quan les tindré, però ja està en marxa, tinc demà al matí, per si em decideixo per les ZTR Race, però la botiga, em comenta que per 70 Kg. o més, no és interessant, millor la Olympic, però penso que poden ser perfectes les ZTR Race per a la Betty, el problema és que aleshores no tindrem un joc com aquest per combinar pels dos, però tant li fa, així ella tindrà un joc de rodes imbatible per l'ús que li ha de donar, XC-Marathon. Demà a primera hora posaré fil a l'agulla per a concretar aquest aspecte final. ës que la difèrencia de pes és de 150 g. a favor de les ZTR Race, uns 270 g./unit.

Ens hem aprovisionat d'una caixa de barretes energètiques i de quatre gels, aquest darrers per si de cas, però d'un temps cap a aquí mai en fem ús.

Volia agafar un joc de Maxxis Monorail i Larsen, però he pensat que si tenim cap problema, a part de que jo portaré dos jocs per pluja, per a sec els agafarem de l'expositor de Maxxis que cada any hi són. I no vull muntar pneumàtics nous si no és necessari, ara els que portem són molt i molt rapits i no vull més grip del que ja tenen.

Entre demà i dijous anirem pensant amb l'estratègia de cursa, que serà d'allò més emocionant.

Aquest anys podríem, però no ho sé, ja decidiré un cop siguem allí que fer o no fer amb temes de components per les bikes, per després del Roc 2009.

He de dir que han de passar coses, i espero que siguin ben rebudes, som a un espai de bikes, sempre hem estat a un espai de bikes, de res més. Ho dic perquè estic a l'espera de fer. I qui espera desespera.

Avui darrer dia tranquil, demà ja serà Roc100%.

La llista de previstos és tant llarga que no sé per on començar, però una manera de fer-ho és començar a omplir la VW i així segur que fem. Això serà però de cara a la tarda, no abans.

Avui he fet una pregunta, no sé perquè, Look 986?.

5 comentaris:

  1. Youhave to explain us why this question...Look 986?...rigid frame, nice how we came back to our roots.

    From SC, Xavi Paricio

    ResponElimina
  2. No ho sé, de ben segur que no caminarà, la SL va molt bé, és avui, la bike perfecte per meu ús.

    Després del Roc veuré que en penso, de fet, el 2006 crec que era ja hi vaig participar amb la Yeti ARC. I va anar prou bé, tot i que com diu en Colorado els bikers tenim memoria de peix.

    ResponElimina
  3. Mai t´havia vist baixar com baixes ara, així que jo de tu...

    ResponElimina
  4. La propera bici...de carbono!

    ResponElimina
  5. Colorado, gràcies pèl que em dius, baixar millor no ho sé, més segur sí i és gràcies a les sortides per Girona i Bordils, amb uns trams especialment fets per a mi. Per a millorar en zones tècniques.

    És una nova etapa, millorar baixant.

    No sé on som, ni on anem. Del cert que he de reflexionar, sobre moltes coses referides a molts temes de bikes.

    Xavi, Colorado, que bé ser a aquest espai, MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina