Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, d’octubre 04, 2009

Circuit de Catalunya

Avui hem estat al circuit de Catalunya, convidats per un gran amic, hem passat tot el matí, provant bikes elèctriques, també concursant en una prova de bicicletes estàtiques, contava de fer la major distancia en tres minuts, i he tingut la sort de guanyar, el premi era donar una volta al circuit en un cotxe de luxe. Continua'n donant la volta he arribat a un estand de Alpcros, esposaven bikes Tomac i peces Ultimate, a aquesta parada també podien concursar, es tractava de agafar un manillar ultimate i encertar el pes, d'un total de 25 o 30 persones he ben be clavat el pes, un manillar de 115grams, m'ha tocat una altre volta al circuit. Tot seguit he anat amb el meu fill a donar la volta al circuit amb un super cotxe, les voltes han sigut impressionants , quan hem acabat, l'amic el meu fill i jo hem comentat que bé poder guanyar unes voltes al circuit desfruitant del nostre esport favorit (LA BIKE). Aniré posant comentaris de sortides que fen una petita colla de premianencs, son sortides molt tranquil·les però sempre hi ha molt bon ambient, i tinc la sort de poguer compartir-les amb el meu fill.
Bé amics es tot per avui.
Betty i Lagranevasio, passar-lo molt be a França i deixeu el pavelló tant alt com sempre.

Santafe..

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Que bé, premis, que bé una perfecta jornada.

    Gràcies, mirarem de passar-ho d'allò més bé.

    ResponElimina