Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 23, 2009

Provant la Hekler.


Aquesta tarda-nit, com acostuma a ésser habitual el divendres hem sortit a rodar, però per mi no ha estat un divendres qualsevol, per diferents raons, roda XTR posterior amb raid trencat, Rock Shox Lyric amb el two step espatllat, i fox talas amb pèrdues d'oli a la botella esquerra, han fet que hagi pogut provar la SC heckler d'en Ratrasse.

Quina passada, desprès dels ajustaments oportuns, pressions d'amortidors, forquilla i pneumàtics, així con l'alçada del seient, hem començat a rodar, les primeres sensacions bones, però les cames volien i no podien, no se si era jo, la bici, el terreny que estava molt moll i s'agafava d'allo més o els meus companys de ruta que imprimien com és habitual un ritme alt, però tenia els quàdriceps a punt de rebentar, seguint els consells d'en Ratrasse he pujat un xic més el seient i la cosa ha canviat per millor, les cames ja no les sentia tant pesades i fins hi tot podia permetrem intentar algun atac als companys, que ràpidament contrarestaven.

Vull dir que al final de la ruta fent una mica de valoració de la heckler comparant-la amb la meva intense tracer VP, puc dir que el quadre de la SC és tant o més rígid que la intense, que la sensibilitat de la suspensió posterior de la SC no arriba a la de la intense però deu ni do, i comparant la Fox Talas 36 amb la Lyric, tot i que no he jugat amb les regulacions, la Fox és molt mes sensible a les petites irregularitats el terreny, però la Lyric menja molt més.

Amb una mica de sort, si al fet de tenir les meves dues bicis parades per averies es pot dir sort, el diumenge, potser, abusant de la generositat d'en Ratrasse, tornaré a sortir amb la heckler i podré treure més conclusions

Un cop rentades les bicis i veient la meva Tracer VP desmuntada, recordant el cost del quadre, ens ha sortit la pregunta, val la pena una inversió tant gran per un disseny de pivot virtual, quan un mono pivot pràcticament a meitat de cost aporta gairebé les mateixes prestacions. Indubtablement amb la relació rendiment preu la intense no té res a fer.

Com tota bona sortida de biker hi ha agut temps per parlar de nous projectes, 29, rígides de 140m, 24h i m'ha fet pensar que havia vist un vídeo de 24h moab 2009, a veure si es veu l'enllaç...


A disfrutar amb la bici.

3 comentaris:

  1. Està clar que la Superlight va molt i molt bé, pero la teva Intense es impresionant.De fet, totes les Intense ho son...

    Tinc ganes de probar una Heckler!

    ResponElimina
  2. Be, parlem de la meva bike, per tant potser soc poc objectiu, el que està clar de totes maneres es que deixant de banda el rendiment de la bike, la Intense Tracer te un quadre molt mes treballat que el de la Heckler i la seva imatge es sense dubte molt millor. Finalment, el que puc dir-vos es que :"que be que va la meva SC"

    ResponElimina
  3. 24 Hores del Moab, jo entenc que 2011, perquè nosaltres ja estem apuntats al Roc Marathon 2010, i coincieix amb Moab 2010 per dates. Però si voleu Moab 2010, Moab 2010.

    Intense o Santa Cruz, la primera és una bike de nova generació, la segona un clàssic entre els clàssics, evolucionada la primera sobre el VPP, sobre possibilitas d'oferir dues bikes amb una mateixa, la segona ha evolucionat petits detalls any darrera any, més rígida del tren posterior, i en segon terme no cal que sigui camaleònica, perquè sempre ho ha estat, permet un muntatge més light o més enduro en funció dels components.

    Certament però que d'aspecte una, la Intense brilla pels seus acabats de Panzer alemany, i la Santa Cruz pel que representa i la seva simplicitat de construcció.

    Té molta raó en Ritrasse quan diu si les diferències de preu estan justificades, si fem referència al seu funcionament, no ho sé, jo tinc clar què decidiria, les dues vindrien a casa.

    ResponElimina