Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de desembre 21, 2010

MOOTS=COLORADO? THE END

Realment, les relacions entre venedor i comprador, a dia d'avui són una autèntica paròdia.

No puc deixar de pensar, amb quina devoció en Colorado llueix per Collserola i la resta de Catalunya i el món, la seva preuada MOOTS RIGORMOOTIS una bike de titani, especial, molt especial, perquè qui la fa córrer, és algú amb una llarga trajectòria dins el món del mountain bike.

Sap greu dir-ho, però les coses com són, el "petit" constructor de bikes no es diferencia en res de les grans marques, perquè si podien presumir de fer un article a mà, a mida, una feina entre el fabricant i el consumidor, tracte directe, íntim i personal, sí home sí, tot molt bonic, però traduït perquè tots ho entenguem "noi, afluixa la pasta que jo ja decidiré com me la gasto"

En Colorado porta un any fent crèdits als constructors de bikes americans, primer a l'Steve Potts i ara als senyors de Moots, ell paga íntegrament el que li demanen i els altres s'estan mesos per fer altres bicicletes, no pas la que ja s'ha pagat, la pregunta és, si no penseu començar la bicicleta fins d'aquí set setmanes, per què feu pagar la feina íntegra? En Colorado a qui li està pagant la bicicleta?

És de justícia que la fidelitat que es diposita cap a una marca, casa o servei sigui compensada, i amb això no vull dir res més que el tracte sigui com ha de ser; JUST.

Em poso al lloc d'en Colorado, i em sento estafada, en Colorado, diposita i divulga la fidelitat cap a Moots d'una manera quasi exagerada, res a dir, la bike li agrada, i li funciona, així ens va exposar al blog el que ell considerava una bonica història d'amor, http://thegreatescapemtb.blogspot.com/2010/11/una-bonica-historia-damor.html  així ens ho ha deixat veure en les seves magnífiques creacions audiovisuals, tots hem gaudit dels seus dos vídeos on els protagonistes n'eren ell i la Moots, inclús des de la pàgina web de MOOTS va ser elogiat el seu vídeo http://moots.com/afternoon-ti/collserola-ii-barcelona/

Amb això no estic dient que en Colorado es mereixi un tracte especial, no, no, en Colorado es mereix com a qualsevol consumidor un tracte just, i MOOTS es mereix que la seva falta de responsabilitat, la seva falta de resposta, el seu passotisme, les seves mentides, les seves excuses, siguin pagades de la millor manera, perdent als seus clients fidels, i que aquests ho facin conèixer a la resta, no us enganyaré, Moots era una candidata pel meu proper projecte 29"SS, després d'això, com a mínim una clienta potencial ja l'han perdut.

Amics ciclistes, deixem ja de fer el ridícul!

7 comentaris:

  1. Crec que per aquesta situació cal l'encertada frase del nostre amic JJ, "media vuelta y seguimos avanzando", en el sentit de deixar enrere la Moots i anar per la Ventana.

    Si no en Colorado, perquè el crèdit encara sigui d'uns dies, pocs, però d'uns dies, el teu crèdit Betty, per a Moots és zero.

    L'import del teu quadre serà per a comprar el teu quadre.

    Caldrà començar a moure la Ventana El Comandante, tot i que el nom és per a mi un punt dur d'acceptar, crec però que això, el nom, és una anècdota insignificant, tenim clar el recorregut, els components de la nova bike.

    Teníem per definir el quadre, la marca d'aquest, ara ja no, o sí i únicament hem descartat una marca definitivament, MOOTS.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. Suposo que encara estic patint l'efecte post visita i compres a Chain Reaction Cycles, però, com diuen, "si vols anar ben servit, fes-te tu mateix el llit", o sigui que si volgués una Moots, tema descartat del tot, està clar què hauríem de fer; bitllet d'avió cap a Colorado i a fer-nos la bike en directe, això no passarà.
    Hores d'ara, de l'altra candidata per a la meva 29"SS, per no tenir, no en tinc ni referències, ni bones ni dolentes, i de l'altre més remot, fa mesos que no respira, no sé, acabo anant sempre allà mateix.
    No es ven? o és que ningú té ganes de moure un dit per vendre?
    El que em fa més pena és sentir a "plorar" perquè les grans marques "Made in Taiwan" s'emporten totes les vendes, però és que la resta, els que es fan dir "Hand Made", què fan?
    Els hi deuen fer mal les mans...

    ResponElimina
  3. Betty si tens clar que anant a la fàbrica Moots, comprant la bike directament, sí podria ser la teva bike.

    És més fàcil que a Chain Reaction Cycles, pel fet de que com a aventura és un somni i els somnis s'han de portar a terme i si aquests fan que que el dia a dia tingui el color de les millors ocasions, encara més.

    Poder portar a terme els somnis, en aquest cas el de la teva nova bike, és gràcies a un dia a dia laboriós, d'avançar centímetre e centímetre, de cuidar el detall, de fer, fer i fer, si això ho fem cada dia pel que en diem feina, no cal ni pensar com cal fer-ho quan parlem de la nostra afició.

    Sigui Ventana, Moots, IF, la que tinguis en ment, si anar-hi és el que ha de ser, no t'hi pensis més, segueix la mateixa dinàmica que per anar a Ireland, posat en contacte amb en Colorado, amb Vantana, amb Moots, perquè ell també vindrà de ben segur, anar a la fàbrica de Moots i de Ventana, "o" i no "i", segur que ell a una de les dues opcions o a les dues no s'hi podrà resistir, i si no no passa res, en lloc de tres en serem dos de catalans a les amèriques.

    I si aquest és el camí, podrem posar una sensacional crònica de dos catalans ja no a Ireland, si no a Colorado, que també està més que bé.

    Si veig les factories, la de Moots ja us diré que tenen i que no tenen, però així d'entrada el que tinc clar és el que no tenen, com és un model d'organització, una fàbrica sense terminis d'entrega de les seves comandes no és una fàbrica, amb això ja ens hi podem posar de peus.

    Vol a California, vol a Colorado, si tenim clar quin dels dos millor perquè no vull amagar que anar a un dels dos o als dos té un cost molt diferent, però un cop hi som posats si ho fem fem-ho bé.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  4. Després de parlar ahir a la tarda amb la fábrica de Moots a Colorado, el meu cuadro "teóricament" ha passat a producció, és a dir, en una setmana hauria d´estar aqui.
    No és tant el fet de que el cuadro trigui en arribar més temps de l´establert, sino el fet de que el distribuidor no sigui capaç d´enviar-me un mail dient-me:"arribarà la setmana vienent,etc..."
    Jo durant aquestes setmanes d´espera li he anat enviant mails (tot i sabent que no s´havia exhaurit el temps d´espera) per saber si hi havia hagut algún problema,etc...la resposta sempre ha estat: "estigues tranquil...ja arribarà!"...Si, ja ho sé que arribarà, 4 setmanes més tard! En el cas d´un any d´espera, 4 setmanes no són res, pero de 6 a 4 setmanes la diferència es enorme.
    Ja veurem com acaba.
    Si la setmana vinent no arriba...

    VENTANA AL CANTO!

    ResponElimina
  5. No ho sé, si la demora són uns dies, pocs i mentre això passa quan envies un correu et responen, tot caminarà, crec.

    Si no et dieun res i anem directes a la segona setmana de gener, no sé pas com acabarà tot això.

    No entenc molt bé com una marca com Moots, amb aquest prestigi i no sap programar la seva fabricació tenint present les dates festives, que cada any són les mateixes o com poden argumentar que ha vingut molta feina i els terminis donats fa setmanes, són ara diferents.

    Ho dic pel fet de que les comandes conforme entren a fàbrica es van programant per setmanes, després la programació afinada els hi coloca dia i finalment una hora d'inici.

    De fet ja va anar inicialment així, sis setmanes, va ser en primer terme el primer termini, el que no entenc és què vol dir, quan Moots et diu "tenim moltes bikes per fer", vull dir que una fàbrica en funció de la càrrega d'hores màquina/home va assignant terminis a les comandes que van entrant, aquest terminis són, es donen, en funció de la càrrega d'hores que ja tenen ocupades i la càrrega d'hores disponibles.

    En tot cas a les noves comandes que entren si el volum d'aquestes és més gran del que la fàbrica pot assumir per assolir els terminis de sis setmanes d'entrega per a la fabricació d'una Moots, el termini d'entrega d'aquestes darreres serà més llarg, però els terminis assignats a les comades anteriors únicament variaran en cas d'un problema o imprevist greu.

    El Dia d'Acció de Gràcies no és cap d'aquests suposats casos que exposo, fet que fa que soni fatal el que diu Rabbit Cycles i el que diu Moots Cycles, fatal.

    I molt pitjor que Rabbit Cycles argumenti que no entregarà una bike que té com termini extrem, segona setmana de mes, pel fet que entre la tercera i la quarta setmana és Nadal.

    Senyor Klaus que la tercera setmana va després de la segona, ho capta?, primer ve la primera, després la segona i després la tercera.

    És que l'argument és tan trist que no sé massa bé a on vol anar a parar.

    I la fàbrica que diu el que diu?, "tenim molta feina i el dia famós de festa".

    No ho entenc, senzillament no ho entenc i menys d'una marca com Moots, que la tenim a aquest espai a l'escalafó més alt, pel que fa referència a serietat, encara ara després de llegir els correus de Rabbit Cycles, em costa de creure.

    Bé no sé molt bé què vol dir tot això.

    Crec que el que sí que queda clar és que el Hand Made gestionat d'aquesta manera és mort, no té camí a fer.

    No sé si d'aquí a uns dies podrem parlar de l'afer Potts-Moots?

    ResponElimina
  6. Hem tornat a encetar un tema interesant, perque hem sona tant al de les garanties amb IBIS? perque hem de parlar "again" dels problemes i la manca d'atencio dels distribuidors?

    En primer lloc, i mirant-me el melic, diria que som uns clients especials, d'aquells "torra collons" que hem deia algun amic meu, perque no ens enganyem, molta gent, ni tant sols es planteja comprar una bike que no pugui tenir a traves de una botiga propera a casa....es una realitat.

    Un cop entrem en aquest mercat global, on paguem un producte que no hem provat, on ens embarquem en una aventura perque ens diuen "que en seis semanas la tendras".....ara arribem al segon problema.

    Marcal, estic d'acord amb el que dius de l'organitzacio de la produccio a una fabrica, pero segurament les sis setmanes va ser una resposta estandard, d'algiu que no pot entendre que si son vuit setmanes tenim un problema....quin problema? deuen pensar ells, tindras la bike, paciencia....bona frase aquesta, jo li dire el mateix amb ells....ja et pagare, tingueu paiencia !!!!

    La meva opinio personal, i aixo donara per moltes converses entre nosaltres, es que el "Hand Made", ja sigui Steve Poots o Moots, te un futur molt limitat.....tant limitat com per a mi els seguents condicionants

    1. Tenir tot el temps del mon....pagar i espéra, sense limait
    2. Viure a prop del fabricant....jo si visques a Colorado, segurament m'ho plantejaria, perque podria agafar el cotxe i anar a veure com "van amb la meva bike"
    3. Tenir un contacte realment important amb la fabrica.....per poder presionar

    Tot aixo, a mi personalment hem porta a pensar que el Hand Made, esta quasi mort, no ja perque es evident que no poden competir amb el mostre Taiwanes, es que ni tan sols saben com fer-ho. A mes, per comprar Hand Made, hem de canviar el xip....i acceptar que pagues per l'Anima que una gent possa al teu cuadro, pero aquesta Anima potser te ganes d'anar a pescar, o a jugar a Las Vegas....o ves a saber que.

    En fi, la meva opinio ... que en tenim de cami per fer, que en podriem fer de cami.....

    ResponElimina
  7. Certament que serà un tema a parlar, crec que la Moots d'en Colorado requereix d'una gestió directa d'un expert en relacions internacionals, com és el nostre primer ministre.

    Ho dic perquè avui encara en Colorado no sap res de res, som divendres i ni en Klaus de Rabbit Bikes ni Moots Cycles han fet cap pas per posar remei a aquesta situació de desinformació.

    Bé sí de cara a la segona quinzena de gener tindrà possiblement la bike, això de la trucada directa d'en Colorado a Moots Cycles motivada per l'estil que ja en podem dir Estil LTM, d'en Klaus de Rabbit Bikes que li va dir que tenia que ser pacient perquè era molt i molt difícil contactar i gestionar amb Moots, en Colorado va tardar menys de deu segons a poder parlar amb Moots, menys de deu segons.

    També val a dir, que a diferència de LTM on a les sis Ibis trencades no n'havia gestionat cap amb la fàbrica Ibis, cap, passats més de quatre mesos, en el cas de Rabbit la comanda sí estava passada a Moots Cycles.

    Bé, amic Xavi, primer tornar-te a donar les gràcies per les gestions fetes al seu dia per posar remei a la meva Ibis Mojo Carbon Eddy Orange, a la meva Ibis Mojo SL Matte Clear, a les tres Ibis del nord, perquè cal repetir-ho amb insistència perquè recordo com estaven de preocupats i de desinformats amb el nostre problema de les Ibis, i tu hi vas posar remei, repeteixo gràcies.

    Colorado, gràcies pel seu dia haver actuat amb determinació a posar-te en contacte amb Ibis directament, jo encara estaria esperant.

    Betty, gràcies per desencallar les tres Ibis del nord, i de fer-ho amb cura i detall. A tu, per diversos motius, insisteixo en donar-te les gràcies, per ser present quan un dels afectats mesos mes tard afirmava, "que bé que vaig fer la gestió de les Ibis" i res més, un silenci descomunal sobre com va anar al seu dia i quines persones ho van fer possible, el refranyer és clar sobre aquest aspecte "es de bien nacidos ser agradecidos". també vaig escoltar al mateix dia de la veu de la mateixa persona, "les nostres bikes no estaven trencades, bé si una sí les altres dues no", terrible haver d'escoltar això, terrible.

    Xavi, una gestió teva seria or per en Colorado. Si no la fas tu, aquest tema a on és ara pot posar a fi al que era i encara pot seguir sent una bonica història d'amor, la d'en Colorado i Moolts Cycles.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina