Caixa de pedalier vella fora, la XT, ara la XTR que ja tenia, perquè d'haver-la de comprar seria sub-Deore.
Ara pastilles de fre i cadena, el proper pas.
Encara no entenc com tres jocs de pastilles de fre Shimano es poden aconseguir a 10€/unit. ports inclosos des d'Alemanya.
Les pastilles de fre dels R1, ara ja sí, Kool-Stop, a 16€/unit. sinteritzades, com? a ports pagats del mateix lloc que les Shimano.
Ara un clau específica pels frens R1, per poder fer el canvi de les pastiles de fre, per si de cas, de fet ja en tinc una, enorme però, bé per casa, no per portar a sobre, en tinc una segona incorporada a una bateria de claus Torx, i també necessito segellant NoTubes de pneumàtics, aquest el proper pas, aquest darrer de 900 ml. aquest cop. 90 ml. per roda que incorporaré al darrer monent a tres dies de marxar a destí 24H.
Des del Mirador del Drac, a dijous, camí de coincidir amb les Fades de la foscor a la nit, OMG.
És a dir, pedals nous, pneumàtics nous, caixa pedalier nova, pastilles de fre noves, líquid segellant NoTubes, cinta manillar nova, i cadena nova a dues setmanes, un xic per sota del proper SOLO, tots els consumibles més freqüents nous. Ep, no per res més que estaven al límit, límit, límit, i si bé he arriscat fins a Canberra, teníem a en Phil, sense, pesen més el temor dels canvis que el risc del límit del desgats. Cal pensar que sense mecànic cada canvi a les bikes comporta un risc a casa, i aquest fet ens fa decantar pel risc de components propers al desgasts, abans que entrar en el tram reparacions. Però ara estem al límit, per tant tot nou, i dues setmanes per rodar-ho tot.
Les dues bikes no requeriran de tots aquests canvis, sí de quasi tots, el quasi és a excepció de la cinta de manillar a on la Longboard per la component romàntica del color turquesa seguirà a les 24H, la resta tot nou.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada