Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de setembre 15, 2012

SSIT2012: NO PLURAL, SINGULAR


Una marca, un projecte, per a nosaltres una bike que ens agrada més, o molt més, el seu Logo per a mi em transporta a les Agudes, al punt més vertical, entre núvols que escalen la pared vertical, i a on les orenetes aprofiten per travessar-los deixant de banda que entre ells hi sóc jo, dies de mtb.


MTB, MTB, MTB.


En aquest sender estic, sí, ja ho sé, la single per a MTB, no, cromo, per què?, els no-TOP dels components, tampoc, els Brooks, com?, cuiro pel manillar?, manillar Moots de 700 mm. i 12º de manillar,  impossible per a MTB, i de 25,4 mm. avui en cap cas, una bike pesada ara al XXI, és un pas enrere, però he de dir que amb tot, florejada fins i tot, és la bike que més satisfaccions m'està donant, i la que m'ha obert un tram que puc seguir.

La incorporació dels dos components Brooks ara passats els dies han fet que la Vicious encara m'agradi més en primer terme, i en segon terme que a l'hora de rodar-hi les sensacions encara siguin més bones, amb diferència, amb molta diferència.

Escalant puc fer-ho molta més estona assentat, perquè el seient presta a escalar assentat a sobre d'ell, i  a les pales més dretes, no hi és, perquè en single speed no hi ha seient a aquests llocs, hi vas dret, baixant, no tinc seient quan el cul ha de seure a sobre de la roda del darrera, fet que no em passa mai, pel fet que baixant vaig molta estona assentat a sobre del Brooks, com més decanto el pes sobre l'Ardent millor baixo.

L'Ardent davanter en sec, i dijous en moll, de 10/10, tot i l'estrepitosa caiguda de la Betty, seguirem en aquest sender. Fins el canvi als Onza d'en Narcís de 700 g. Tubeless, això sí.

Amb l'Ardent puc frenar amb el disc de 180 mm. en sec i no llisca ni un mil.límetre, és senzillament sensacional, això sí, Tubeless, i 2.25, i no perquè d'altres pneumàtics no tinguin aquest comportament, per poder fer aquesta diferenciació els hauria de portar, i no serà el cas, de l'Ardent passarem a dos Onzas, i els Ardent d'estoc quedaran per a recanvi d'una urgència, i per què passarem de l'Ardent als Onza? perquè en Narcís té clar que l'Onza aporta comoditat suficient per a una forquilla rígida, i perquè els dos tenim clar que la barrera dels 700 g. és perfecte per pneumàtics de 29er. No cal d'entrada anar amb 900 g. com vaig amb l'Ardent, i si no resulta tornarem als Maxxis.

Dies de MTB.

Tinc un nou projecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada