Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 19, 2012

Spot Brand Single Speed

spot_bike.jpg


Repetir és bo, si el concepte o la proposta s'ho val, mtb, mtb, mtb.

Jo aquesta proposta de 26" la veig.

MTB, MTB, MTB.

Com també veig les 26" molt properes, vull dir que no han quedat relegades per a mi a un pla no visible, vull dir que les 26" poden tornar a casa, i tant que sí, si passarà o no, no ho sé, les propostes de 26" crec que possiblement seguiran, tot i que amb el 650b no sé si la 26" no quedarà com unes proposta que va funcionar molts anys fins l'arribada de les 650b.

Jo com a consumidor de productes de bike, que això també és el què sóc, prefereixo com més alternatives millor, per a poder decidir entre diferents opcions, i tant que sí, però clar un biker que decideix deixar la seves dobles i passar a rígida, no sé si té la visió massa coincident amb els bikers que actualment van amb dobles i així seguiran, no té perquè ser la contesta un no contundent, jo ahir vaig veure algunes de les noves bikes del 2013, i a mi totes m'agraden molt, 26", 650b, 29er, clar si també m'agraden les de 24", com no m'han d'agradar les esmentades.

De fet avui a la matinada mentre preparava aquesta intervenció que estic ara a primera hora rematant tenia a les meves mans la Yeti ASR-SL del 2009, i pensava quasi a les fosques, com m'agrada aquesta bike, com m'agrada aquesta bike.

Dies de MTB.

Després d'admirar la Yeti he baixat a baix i he estat mirant, gaudint de mirar la Vicious, i he pensat, quines bikes més maques que tinc.

He tancat els llums,  i minuts després he tancat els ulls. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada