Que són les jornades que falten per marxar.
De fet la nit de dijous ja no serà nit de descans l'emoció ens portarà.
Cal ser realistes, no es pot estar sempre emocionat, certament, però si t'acostes a aquest estat el color de tot és molt més lluminós.
Un Drac com el meu et porta a veure sempre els colors, oi que sí?
I mira que tinc clar que el futur no s'escriu ple de flors, que també, si no de gris amb un sol i intens color, quin? no és important, que tingui un punt de color sí.
La condició per ser emocionant, vull dir que les condicions ideals i úniques acceptades per a mi per gaudir de l'emoció són, en cap cas pot ser en detriment d'un tercer, en cap cas, i en segon terme que sumi sempre, amb aquestes condicions l'emoció és goig, goig, i més goig.
Avui per un motiu de feina que porto des del matí fent preparatius pel divendres, és a dir que miro d'avançar coses que he de preparar per divendres.
Ja que hi som a la Yeti del 2007, li he canviat cables i fundes de desviador i canvi, i comprovat el desgast de la cadena.
Les bikes, he de posar líquid a les quatre, a les dues Yetis, a la Spot Brand, i a la Vicious.
Amb la Vicious tinc dubtes, una càrrega nova de líquid no sé si cal per una pneumàtics a punt de fer el canvi. Però vull anar a Itàlia amb la càrrega de líquid nova i no vull canviar el model de pneumàtic abans d'anar-hi, i els propers seran els Onza d'en Narcís de 700 g. pel fet que pneumàtics Tubeless per sobre de 700-750 g. no cal, crec, i per sota de 700 g. no em van bé, pel fet que cada pneumàtic que porto de menys de 700 g. no fa més de 500 Km. sense presentar un bon tall. Fet que fa que ja no els pugui aprofitar, cada unitat de pneumàtic ronda entre els 40 i els 55 euros, per 500 Km. entenem que vol dir això? quasi 10 cèntims d'euro per quilòmetre únicament de pneumàtic, i això si tinc la sort que pugui fer-hi 500 Km.
Cal pensar que els meus primers WTB van durar 35 Km. els meus primers Hutchinson Tubeless Ready ens mans d'un segon biker, uns cent, però concretament a les seves mans, uns tres quilòmetres. Va ser aquell dia, el primer dia del darrer dia del pare Font al cel sigui.
Des del Tubeless Maxxis 29er, que el canvi és, fins el desgast del mateix, no abans, zero però zero problemes, si he d'inflar és perquè el l'íquid segellant s'ha assecat i cal posar-ne més, com a les imatges que us posso, són de fa unes hores, i ho he fet amb les quatre bikes de casa.
De les tres, l'única que no en necessitava és la Longboard, que és la que fa menys temps que ha estrenat pneumàtics i per tant líquid segellant, de fet, aquesta bike porta els mateixos pneumàtics des del dia de l'estrena de les rodes muntades per a Narcís a BO. I de fet tampoc podria fer el canvi, perquè les NoTubes Crest de 29er amb les Maxxis Tubeless no les puc ni muntar, ni desmuntar, ho ha de fer en Narcís de BO, pel fet que costa molt poder entrar el Maxxis Tubeless a la Crest, i pel fet que la Betty pesa molt poc, tampoc les deforma gens, i per tant la carcassa és manté tan nova que no la puc obrir per afegir-hi segellant, hauria de desmuntar la vàlvula, i això a part que he pogut veure que té líquid segellant , per tant tampoc cal fer res, no desmuntaria mai una vàlvula abans d'una cursa.
He de dir que per a les 26" de casa amb pneumàtics Tubeless de 630-650 g. la fiabilitat és del 100% fins avui, cap pneumàtic canviat abans del seu desgast, això sí, sempre amb líquid segellant. I fa una pila d'anys que hi rodem, ara que hi roden.
Com podeu veure, ni una gota de segellant, és evident que tocava.
MTB, MTB, MTB.
Dies de MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada