Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de desembre 16, 2011

Crank Brothers Egg Beater SL: Cames plenes de cops?

Pel fet de que els pedals no "calen" quan han de "calar", la majoria de vegades pujant. I això fa que el pedal fregui amb molta pressió la zona dels turmell, i el dolor que causa, que em causa és delirant.

A la darrera sortida per Girona, a la tarda passades les hores no podia caminar, coix del dolor al turmell esquerra.

Després de parlar amb en Narcís de BO, els dos anem amb  Crank Brothers Egg Beater SL, el problema pot venir per la sola de carboni de les Dragon i les Bont.


Tipus aquestes no.


Un calçat amb sola de goma pot ser l'alternativa, amb això estic.


Tipus aquestes sí.

MTB, MTB, MTB.

La meva teoria que no està reconeguda, demostrada vull dir, és que això té a veure amb els CB i el Single Speed, no ho sé, m'espero a rodar amb sola de goma i ja us diré.

L'alternativa a la meva teoria serien els pedals Shimano XTR.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada