Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de desembre 28, 2011

Turner Sultan: Black Power.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=71403&title=2010-turner-sultan-xl&cat=38

Una bike que en Colorado qualifica de 10/10, que jo personalment quan la teníem a casa mai, no va ser mai la meva preferida, i mira que al vídeo de la Cerdanya, la vaig poder agafar i en cap cas em va agradar com li va agradar a en Colorado, sí la 5 Spot, molt, aquesta darrera la 5 Spot em va agradar i molt.

També em va agradar la Flux, una bike 100% de XC. Sí ja ho sé, com les altres dues, pesades, però pesades de veritat, però amb un sistema de suspensió eficient si el que vols és pedalar i pedalar i pedalar, mtb, mtb, mtb.

Turner una empresa que lluita per ser-hi, per mantenir i millorar la seva posició al mercat. M'enviava un Link en Colorado de les properes accions a portar a terme.

http://bicycling.com/blogs/thestraightdirt/2011/12/07/sapa-to-cease-contract-bicycle-manufacturing-operations/

MTB, MTB, MTB.

Cal llegir amb atenció aquest article, per a mi interessant, per en Colorado, "molt, molt interessant".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada