Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’octubre 11, 2011

Roc d'Azur 2011: Second Stop and go!!!.

"És el que va passar ahir a la tarda, després de descarregar les 1.000 imatges aprox. del mòbil a l'ordinador, l'ordinador em va preguntar si volia esborrar les fotos del mòbil, vaig contestar que sí, i seguidament, vaig fer la primera intervenció al Blog, minuts després el sistema operatiu de l'ordinador va fer "fallida", i fins fa uns minuts l'ordinador a estat des del matí a la casa Apple, "sistema operatiu nou", i ja tornem a ser "operatius", mtb, mtb, mtb".

Temia haver perdut totes les imatges, ens quedava el recurs però que a la nit de diumenge en Colorado va descarregar-se totes les meves fotos al seu ordinador,  bé totes no, les de la fira del Roc, no, sí les de la cursa del Roc d'Azur del diumenge, i unes poques, les úniques de les de després de la cursa del Roc Marathon de divendres.

Per sort ha quedat tot en un ensurt, les tenim totes, les meves 1.000, més les de la nostra reportera, la Christine, i finalment les d'en Colorado, aquestes darreres com sempre les millors amb diferència.

He de dir que aquest any les imatges del Roc d'Azur són inèdites, pel fet de què mai havia pogut fer fotos a les curses, una cursa és una cursa, però aquest any el Roc, el conjunt ha estat molt diferent de les darreres edicions, pel fet de que el Roc Marathon de divendres varen ser unes Guilleries de vuitanta quilòmetres, no de 100, però això sí, amb l'exigència d'unes Guilleries als primers vuitanta quilòmetres.

Després de la cursa el rumor va ser que l'any que ve el Roc acollirà la Copa o Mundial, no ho sé,  i què per això la duresa tan extrema d'aquesta edició del Roc Marathon.

Per aquest fet, el diumenge el Roc d'Azur va ser un festival, sortida amb quatre bikers més, no, no, quatre no, quatre o cinc mil, això sí, però nosaltres, els quatre, a diferència del Roc Marathon, rodant sempre junts, fet que em va permetre d'immortalitzar molts,  i molts bons instants del què va ser aquesta edició del Roc d'Azur del 2011.


El dissabte la Betty no va fer el Roc Dames, jo no vaig fer el Randó Roc Noire, en Colorado sí, el Randó Roc Noire vull dir, és un genet únic en Colorado.


Ara al cap, la sensació és, quina duresa més extrema la del Roc Marathon, encara estic impactat.


I tant que sí.

MTB, MTB, MTB.

Comença un altre cop el Roc d'Azur 2011 al Blog.

2 comentaris:

  1. Genets cavalgant a les terres Occitanes, que mes es pot demanar !!!!

    ResponElimina
  2. Demanar per demanar, que al 2012 compartim Moab.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina